رئیس محیط زیست شهرستان زنجان:

اداره محیط زیست با ساخت‌وساز در منطقه سهرین زنجان مخالف است

اداره محیط زیست با هرگونه ساخت‌وساز در منطقه «سهرین» با هدف حمایت از گونه‌های جانوری شاخص نظیر آهو مخالفت است.
کد خبر: ۸۷۱۴۸۶۰
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان زنجان با بیان اینکه محیط زیست ب با ساخت و سازهای غیرقانونی در مناطق تحت کنترل این سازمان مخالف است گفت: نیروهای یگان حفاظت با تمام دقت مناطق هدف شهرستان زنجان را رصد می‌کنند.

اسدی هرگونه ساخت و ساز در منطقه سهرین را رد کرد و افزود: سازمان حفاظت محیط زیست به هیچ عنوان مجوزی برای این ساخت و سازها در مناطق حساس و تحت کنترل خود صادر نمی‌کند.

وی با اشاره به انجام برخی ساخت و سازها در دشت آهوان سهرین اظهار داشت: مجوزهای ارائه شده مربوط محورهای روستایی و مناطقی بوده که امکان دسترسی به جاده را داشته‌اند که البته همانطور که گفته شد این مجوزها با حساسیت خاصی صادر می‌شود.

رئیس حفاظت محیط زیست زنجان تصریح کرد: حفظ محیط زیست تنها وظیفه دستگاه‌ها نیست، بلکه نهادینه کردن فرهنگ زیست محیطی در جامعه با همراهی سازمانهای مردم‌نهاد امکان می یابد.

اسدی عنوان کرد: معتقدیم برای ارتقا خدمات حفاظت و حراست از گونه‌های جانوری و گیاهی مناطق تحت کنترل حفاظت محیط زیست باید نیروهای حفاظتی و بخش مرتبط را به لحاظ تجهیزات و نیروی انسانی تقویت کنیم.

رئیس حفاظت محیط زیست زنجان با بیان اینکه واحدهای معدنی و صنعتی باید با رعایت اصول زیست محیطی فعالیت کنند، خاطرنشان ساخت: صاحبان صنایع باید در واحدهای خود در کنار تولید و حصول سود به حفظ محیط زیست و سلامتی جامعه اهمیت دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار