خبرهای داغ:
یکی از بسیجیان خواهر ناحیه بسیج عشایری کرمانشاه، توانسته به کمک تسهیلات بسیج اقدام به ایجاد شغل و کسب درآمد از طریق بافندگی فرش نماید
کد خبر: ۸۷۱۴۸۹۵
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  بسیج از سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه، اقتصاد مقاومتی هنوز برای بسیاری از مردم و مسئولین جانیفتاده است و شاید آن را یک مسئله بسیار پیچیده تلقی می کنند اما اقتصاد مقاومتی نه چندان پیچیده است که اجرای آن نیازمند صرف زمان زیاد باشد و نه چندان ساده که تنها با مزه مزه کردن واژه اقتصاد مقاومتی بتوان به آن جامه عمل پوشاند و راه اجرای آن "اقدام و عمل" است.

در بند یک سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی چنین آمده است: تأمین شرایط و فعال‌سازی کلیه امکانات و منابع مالی سرمایه انسانی و علمی کشور به منظور توسعه کارآفرینی و به حداکثر رساندن مشارکت آحاد جامعه در فعالیت‌های اقتصادی با تسهیل و تشویق همکاری‌های جمعی و تأکید بر ارتقاء درآمد و نقش طبقات کم‌درآمد و متوسط.

با توجه به همین بند که مشارکت آحاد جامعه را در فعالیت های اقتصادی گوشزد کرده است یکی از بسیجیان خواهر سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه، توانسته به کمک تسهیلات بسیج اقدام به ایجاد شغل و کسب درآمد از طریق بافندگی فرش نماید. 

خواهر پروین کرمی ، بسیجی کارآفرین عشایری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  از ناحیه عشایری استان کرمانشاه گفت: دارای تحصیلات دیپلم هستم و نیز مهارت خیاطی را هم دارم و باا آموزشهای قالی بافی این حرفه را کسب کرده و به دلیل علاقه و اشتغالزایی وارد این حرفه شدم.

وی افزود: به کمک تسهیلات 7 میلیون تومانی بسیج توانستم کار خود را توسعه داده و به طور متناوب برای 1 نفر اشتغالزایی بوجود بیاورم که این تعداد به عنوان قالیباف کار می کنند که میانگین سود سالانه از قالی بافی 1 میلیون تومان بوده است و الحمدالله مشکلی برای فروش فرش ندارم
ارسال نظرات