دانش آموزان دلگانی با هدف ایجاد حس مسئولیت پذیری و گسترش فرهنگ کار و روحیه جهادی، تقویت مبانی اعتقادی و اجتماعی، کار آفرینی و مهارتهای حرفه ایدر طرح هجرت 3 شرکت می کنند
کد خبر: ۸۷۱۴۸۹۷
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از سیستان وبلوچستان :همزمان با فصل تابستان وغنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان بسیجی با حضور مسئولان دلگان آیین افتتاح طرح هجرت 3 دانش آموزی در این شهرستان برگزار شد.
 رئیس اداره آموزش و پرورش دلگان از آغاز اردوهای طرح هجرت 3 ویژه دانش آموزان بسیجی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این طرح در بیش از 6 مدرسه دلگان آغاز شده است و تا مرداد ماه سال جاری به پایان می رسد.
وی با اشاره به اینکه این طرح با همکاری آموزش و پرورش و ناحیه سپاه شهرستان دلگان انجام می شود  افزود: این 6 باب مدرسه در دلگان رنگ آمیزی و زیباسازی می شوند که به صورت نمادین افتتاح این طرح در مدرسه امیرامومنین (ع) برگزارشده است.
جواد بامری تصریح کرد:  در اجرای اردوهای طرح هجرت 3 دانش آموزی بیش از 150 دانش آموز بسیجی شهرستان دلگان حضور دارند.
 رئیس اداره آموزش و پرورش دلگان هدف از طرح اردوهای طرح هجرت 3 را پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان بسیجی عنوان کرد و گفت: ایجاد حس مسئولیت پذیری و گسترش فرهنگ کار و روحیه جهادی، تقویت مبانی اعتقادی و اجتماعی، کار آفرینی و مهارتهای حرفه ای بین دانش آموزان را از دیگر اهداف این طرح نام برد.
ارسال نظرات