خبرهای داغ:
تجمع حمایت از آیت‌الله شیخ عیسی قاسم با حضور شخصیت‌های مبارز بحرینی و جمعی از طلاب جامعه المصطفی در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۴۹۳۳
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵
بحرین، کربلای دیگر است/اجازه نمی‌دهیم غم از دست‌دادن
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، تجمع حمایت از آیت‌الله شیخ عیسی قاسم با حضور شخصیت‌های مبارز بحرینی و جمعی از طلاب جامعه المصطفی در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام‌ والمسلمین قهرمانی بابیان نقش مهم جمهوری اسلامی ایران در تحولات جهانی اظهار داشت: به برکت جمهوری اسلامی ایران اسلام ناب و انقلابی به سراسر جهان صادر می‌شود و همواره دشمنان انقلاب برای پنجاه سال آینده این کشور برنامه‌های شومی دارند از همین رو ملت ایران باید برای خنثی‌سازی نقشه‌های دشمنان متحد باشند و همواره بصیرت را سرلوحه فعالیت‌های اجتماعی خود قرار دهند.

"شیخ عیسی قاسم" در قلب ملت‌ها جا دارد
وی با اشاره به جایگاه مردمی آیت‌الله شیخ عیسی قاسم گفت:  افرادی همچون شیخ عیسی قاسم در قلب ملت‌ها جای دارند و کسانی که بخواهند در مقابل این‌گونه شخصیت‌ها بایستند قطعاً شکست خواهند خورد، چراکه وقتی خدا پشتیبان کسی باشد تمامی جهان هم اگر دست‌به‌دست هم بدهند نمی‌توانند در مقابل او بایستند.

قهرمانی خاطرنشان کرد: شیخ عیسی قاسم نماد مقاومت و ایثار است که در راه اعتلای دین قدم برداشته و وظیفه ما امروزه این است که در عمل مقابل استکبار جهانی و صهیونیسم ایستادگی کنیم و هیچ‌گاه تنها به شعار تکیه نکنیم.

وی با تأکید بر وحدت و همدلی کشورهای اسلامی عنوان کرد: برای کشورهای اسلامی مرزی نیست و همواره در روایات ما بسیار تأکید شده است که به ندای مظلوم پاسخ دهیم و این مصداق بارز لبیک گفتن به ندای مظلوم است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین دقاق نماینده شیخ عیسی قاسم در ایران عنوان کرد: دشمنان می‌خواهند به شیخ عیسی قاسم توهین کنند اما باید بدانند ما فرزند امام حسین (ع) هستیم و بین عزت و ذلت، عزت را انتخاب کرده‌ایم.

وی افزود: مکتب اسلام به علمایی همچون شیخ عیسی قاسم که عزت را در مقابل ذلت خریدند افتخار می‌کند و همواره با تأسی از مکتب اهل‌بیت علیه‌السلام ظالمان را سر جای خودخواهیم نشاند. بنابراین مؤمنان باید در این راستا رسالت خود که دعا است ما را یاری دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مرتضی علوی سندی نماینده حزب الوفاء بحرین در ایران نیز در ادامه این مراسم ضمن تشکر از برگزاری چنین برنامه‌هایی تصریح کرد: این‌گونه برنامه‌ها قطعاً سبب دلگرمی مردم در مبارزه علیه ظلم می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت بحرین گفت: اوضاع در بحرین بسیار خطرناک است و رژیم آل خلیفه قدم‌هایی برای دستگیر کردن شیخ عیسی قاسم برداشته است و کاری که نیروهای آل خلیفه انجام دادند و یورشی که به محل تجمع منزل شیخ انجام دادند برای این بود که ببینند مردم چه تحرک و واکنشی از خود نشان می‌دهند.

این فعال بحرینی بیان کرد: ما امروز در کربلای جدید هستیم و تاریخ تکرار می‌شود بنابراین ما اجازه نخواهیم داد کربلا و حادثه غم‌انگیز شهید صدر و غم از دست دادن شیخ نمر و حادثه شیخ زکزاکی تکرار شود.

وی خاطرنشان کرد: بر جوانان بحرین واجب است که اعتصاب و تحصن خود در مقابل منزل شیخ عیسی قاسم را ادامه دهند چراکه ما امروز در یک پیچ تاریخی و حساسی قرار داریم و اگر اتفاق بدی برای شیخ عیسی بیفتد قطعاً لکه ننگی بر پیشانی آل‌خلیفه خواهد بود.

نماینده حزب الوفاء بحرین در ایران اظهار داشت: امروز پیروان آل خلیفه ما را در یک دوراهی قرار داده‌اند و با توجه به آن‌که ما فرزندان امام حسین علیه‌السلام هستیم هرگز راه ذلت را پیش نخواهیم گرفت.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ محمد خجسته نماینده حزب الوفاق در ایران با اشاره به حوادث بحرین اظهار داشت: اتفاقاتی که برای شیخ عیسی قاسم اتفاق افتاده مصائبی سنگین بر جامعه بحرین و ملت‌های مسلمان است.

مردم بحرین در مقابل زورگویان خواهد ایستاد
وی عنوان کرد: امروز رژیم آل‌خلیفه با کمک آمریکا و انگلیس در مقابل مکتب اهل‌بیت (ع) ایستاده‌اند، بنابراین ما در مقابل آن‌ها می‌جنگیم و برای برپایی مناسک دینی خود پافشاری خواهیم کرد.

این مبارز بحرینی گفت: امروز ما برای برپایی نماز می‌جنگیم چراکه ائمه جماعات مساجد بحرین به‌دلیل برپایی نماز به دادگاه فراخوانده می‌شوند؛ آن‌ها مانع نماز جماعت می‌شوند و باید دانست که آیت‌الله شیخ عیسی قاسم تنها به دلیل رعایت احکام شرعی و دفاع از دین خدا به ایشان تعدی می‌شود.

نماینده حزب الوفاق در ایران خاطرنشان کرد: امروزه در بحرین جوانانی هستند که در مقابل تیرهای آل خلیفه ایستاده‌اند و همواره این‌گونه همایش‌ها نشان می‌دهد که مردم بحرین تنها نیستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها