خبرهای داغ:
آیین رونمایی از تندیس کنگره 636 شهید شیروان برگزار و در این آیین به صورت نمادین از تندیس اولین شهید مدافع حرم شیروان رونمایی شد.
کد خبر: ۸۷۱۴۹۳۶
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ آیین رونمایی از تندیس کنگره 636 شهید شیروان برگزار و در این آیین به صورت نمادین از تندیس اولین شهید مدافع حرم شیروان رونمایی شد.

سرهنگ علی اصغر امیری فرمانده سپاه ناحیه شیروان با بیان اینکه کنگره شهدا تجديد  پيمان با شهدای سرزمینمان است گفت: تا آخرين قطره خون ادامه دهنده ي راه شهدا هستيم و اين فرهنگ را درجامعه نهادينه خواهیم کرد و قطعا فرهنگ مقاومت در برابر دشمنان ما را تا قله هاي افتخار و پیروزی خواهد رساند.

حجت الاسلام حسین کوثري امام جمعه شيروان نيز در اين مراسم با تسليت سالروز تخريب ائمه بقيع اظهار داشت: امروز به برکت خون شهدا دشمنان اسلام به ذلت و خواري افتاده اند ذلتي که آل سعود را متوسل به منافقين کرده است قطعا سرنوشت صدام و صداميان گريبان گير سران آل سعود را خواهد گرفت و پيروزي از آن امتي خواهد بود که خط مقاومت را طي مي کنند و در مسیرفرهنگ شهادت گام بر می دارند و ذره ای از آرمان های متعالی خود کوتاه نیایند.

وی افزود: امروزه با همت و تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج)، نیروهای مسلح، نیروهای انتظامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می توانیم با افتخار ایران را امن ترین منطقه جغرافیایی کره ی خاکی قلمداد کنیم .

خاطرنشان می شود کنگره شهدای شهرستان شیروان در تاریخ 7 مردادماه سال جاری برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها