بسیج اساتید نقش مهمی در زمینه گفتمان‌سازی اندیشه‌های انقلاب اسلامی و نظریه‌پردازی در این زمینه دارد.
کد خبر: ۸۷۱۴۹۴۶
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳

احسان کامرانی مسئول بسیج اساتید هرمزگان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، عنوان کرد: انقلاب اسلامی در همه زمینه‌های نظری و اجرایی به کار و تلاش مستمر نیاز دارد و نباید موضوع گفتمان‌سازی در حوزه انقلاب اسلامی را به مقطعی خاص محدود کرد.

مسئول بسیج اساتید هرمزگان با بیان این که یکی از مهم‌ترین کارکردهای بسیج اساتید، گفتمان سازی انقلاب اسلامی و نظریه‌پردازی در حوزه‌های مختلف بخصوص در زمینه جنگ نرم است، افزود: اساتید توانمند و مجربی در زمینه جنگ نرم در استان هرمزگان آموزش دیده‌اند که متناسب با نوع و سطح برنامه‌ها برای سخنرانی و هدایت فکری جامعه حضور می‌یابند.

کامرانی با اشاره به اهمیت شکل‌دهی تمدن نوین اسلامی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار دارد، خاطرنشان کرد: بار اصلی این اقدام بزرگ و انقلابی بر دوش نیروهای اعتقادی و مومنی است که دل در گرو آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام خمینی‌(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی دارند.

وی تبدیل شدن ایران به یک قدرت فرامنطقه‌ای از یک قدرت منطقه‌ای را بسیار مهم دانست و گفت: این فرایند به عزم ملی و مجموعه‌ای از زیرساخت‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی نیاز دارد که دانشگاه‌ها به عنوان کانون اصلی تولید و پردازش علم می‌توانند در تحقق آن نقش جدی ایفا کنند.

مسئول بسیج اساتید هرمزگان، تصریح کرد: رقم زدن تمدن نوین اسلامی به عنوان یک قدرت بین‌المللی به همگرایی عمومی و همت هر چه بیشتر نیروهای وفادار به انقلاب اسلامی نیاز دارد و همه دلسوزان این عرصه باید در این راه مجاهدت کنند.

این مقام مسئول، با اشاره به اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از مهم‌ترین راهبردهای اقتصادی کشور برای غلبه بر مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم اشاره کرد و عنوان داشت: تبعیت از این فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی باید مورد توجه همه مسؤولان کشور باشد.

مسئول بسیج اساتید هرمزگان ادامه داد: انتظار داریم که دولت‌ها موضوعات مربوط به تحقق اقتصاد مقاومتی را به طور یکپارچه و سازمان‌یافته اجرایی کنند تا دو دغدغه جدی مردم در زمینه اشتغال و معیشت رفع شود و شاهد به ثمر رسیدن ظرفیت‌های ملی باشیم.


ارسال نظرات