سرلشکر جعفری در گردهمایی فرماندهان نیروی دریایی سپاه:

بعد از جریانات دوم خرداد ‌تهدیدها علیه انقلاب جدی شد‌/ ناوهای امریکایی را به اعماق خلیج فارس می‌فرستیم

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: بعد از جریانات دوم خرداد شعار توقف انقلاب توسط بخشی از مدعیان اصلاحات در انقلاب سر داده شد.
کد خبر: ۸۷۱۴۹۸۶
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری صبح امروز در گردهمایی فرماندهان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حرم مطهر رضوی(ع) اظهار داشت: رسالت اصلی سپاه در خلیج فارس و عرصه دریا و بخش جنوبی میهن اسلامی تأمین امنیت است، به خصوص بیشتر از گذشته، در حالی که در همه منطقه کشوری به گونه ای با ناامنی هایی درگیر است اما ایران اسلامی از امنیتی بی‌نظیر برخوردار است.
 
وی عنوان کرد: امروز هزینه‌های زیادی برای ایجاد ناامنی در کشور ما ‌صرف می‌ شود و برخی از کشورهای داخل منطقه و آل سعود به دشمنان آشکار اضافه شدند اما آمادگی نیروهای نظامی در کشور همه توطئه‌های کشور را خنثی کرده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز آمادگی داریم تا قایق‌های متجاوز به خلیج فارس را توقیف کنیم و ناوهای آمریکایی را به اعماق خلیج فارس بفرستیم، تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه اجازه تعرض به هیچ فرد و یا کشوری را به خاک کشورمان را نمی‌دهند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری با انقلابی بودن در سخنرانی‌های اخیر خود ابراز داشت: معظم له از مسئولان نظام و قوای سه‌گانه نسبت به این مهم انتظاراتی دارند و فرماندهان نظامی و مسئولان کشوری باید این موضوع را بررسی کنند که چرا رهبری به این میزان به مقوله انقلاب و انقلابی ماندن تأکید دارند و ایشان نگران چه‌چیزی در این باره هستند.
 
سرلشکر جعفری با اشاره به قرارگرفتن انقلاب در معرض خطر جدی گفت: انقلاب بعد از دوم خرداد که شعار توقف انقلاب که توسط بخشی از مدعیان اصلاحات سر داده شد، دچار این تهدید جدی شد.
 
وی با تاکید بر اینکه وظیفه اصلی سپاه پاسداران حفظ انقلاب است، افزود: در حال حاضر و پس از برجام و توافقات هسته‌ای هر روز با روش‌ها و تکنیک‌های مختلفی به ارزش‌های انقلاب اسلامی حمله می‌شود و سپاه باید بتواند در همه ابعاد از انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن دفاع کند.

وی عنوان داشت: وظیفه سپاه  تنها دفاع مسلح از انقلاب اسلامی نیست چرا که محتوای سپاه نظارت بر انقلاب است. در سال 84 که آمریکایی‌ها  تهدیدهای زیادی را به وجود آوردند رهبری خطاب به سپاه فرمودند که مسئولیت اصلی سپاه حفظ انقلاب است و شرکت در جنگ با نیروهای خارجی به‌عنوان کار درجه دوم شما محسوب می‌شود.

فرمانده کل سپاه اذعان کرد: بعد از جریانات دوم خرداد که شعار توقف انقلاب توسط بخشی از مدعیان اصلاحات در انقلاب سر داده شد این تهدیدها جدی شد و چفیه‌ بر دوش رهبری برای حفظ مخالفت و مبارزه با این تفکر خطرناک با انقلاب است.

وی اظهار داشت: برخی انتظار دارند ‌سپاه ‌براساس قوانین بین‌المللی کشورهای غربی به فعالیت بپردازد و نسبت به ظلم‌های جهانی و منطقه‌ای بی‌تفاوت باشد.

سردار جعفری با اشاره به سخنان رهبری در سال 90 یادآور شد: رهبری در آن دیدار خطاب به مجموعه سپاه فرمودند که این سپاه باید از انقلاب پیش‌رونده و انقلابی که به‌سوی اهداف گام برمی‌دارد حفاظت کند.

وی تاکید کرد: در کنار آمادگی های نظامی و ساخت تجهیزات، ابعاد دیگر نیز باید در سپاه تقویت بشود تا بتواند از انقلاب به درستی دفاع کند و رهبر معظم انقلاب  بر تقویت بنیه معنوی سپاه تاکید فراوان دارند.
 


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار