خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان با تاکید بر اینکه وزن حضور کمپین بسیار نازل بود افزود : برخی از مسئولین استانی با بنده تماس گرفتند و گفتند حساب ما را با فرمانداری که اقدامات او برای همه ما مشخص است جدا کنید . او به دنبال کسب مسئولیت و فریب استاندار است .
کد خبر: ۸۷۱۴۹۸۹
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع)  خراسان جنوبی در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان طبس و درجمع مسئولین و بسیجیان این شهرستان گفت : بسیج همواره آمادگی همراهی و مشارکت دولتمردان در انجام و خدمت رسانی به مردم متدین استان را دارد ، البته با ارائه برنامه هایی که قابلیت اجرا دارند و حضور میدانی اقشار 22 گانه متخصص و متعهد و کار آمد و با انگیزه بسیجی در عرصه های مختلف .

سردار غیاثی گفت : بعد از توصیه ها و تذکرات اینجانب در چند روز قبل  به مسئولین استانی ، کمپینی راه افتاد که بعد از بررسی های مستند مشخص شد که مسئول این کار فردی در تهران است که در جریان فتنه 88 دستگیر شده و متاسفانه برخی از مسئولین هم فریب خورده اند . از جمله یک فرماندار ، یک مدیر کل استانی و  دو مدیر آموزش و پرورش شهرستانی و چند نفر دیگر.
 
فرمانده سپاه استان با تاکید بر اینکه وزن حضور این کمپین بسیار نازل بود افزود : برخی از مسئولین استانی با بنده تماس گرفتند و گفتند حساب ما را با فرمانداری که اقدامات او برای همه ما مشخص است جدا کنید . او به دنبال کسب مسئولیت و فریب استاندار است .
سردار غیاثی در ادامه اضافه کرد : من از آقای استاندار تقاضا دارم مشخص کند چرا این فرماندار ؛ به عنوان یک مسئول دولتی در جلسات برنامه ریزی یک جناح خاص در قاین شرکت می کند . اگر این جلوگیری نشود و باب شود مشکل ساز خواهد شد .
سردار غیاثی در ادامه گفت : اگر قرار است فرماندارانی که از وزارت کشور نیستند کنار بروند بنابراین فرماندار قاین هم تعیین تکلیف شود .


فرماندار سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در انتها گفت : در هفته آینده و در جمع چند هزار نفری مردم و بسیجیان بیرجند مطالبی را مستند به اقدامات برخی جریانات و تاثیرگذاری آنها بر افراد مشخص و تصمیمات استانی خواهم گفت .   

ارسال نظرات
پر بیننده ها