فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء با تأکید بر اینکه آنچه از بالای دکل انقلاب می‌بینیم این است که اردوگاه دشمن به‌هم‌ریخته است، گفت: سرپنجه‌های انقلاب با رهبری حضرت آقا تا دوردست‌ها دیده می‌شود.
کد خبر: ۸۷۱۴۹۹۴
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حاج حسین یکتا امروز در همایش سراسری «عفاف، عزت، عشق» که به مت دو روز در مشهد مقدس در حال برگزاری است، با روایتگری عملیات در دفاع مقدس گفت: بعضی مواقع آدم پشت خاکریز است نمی‌داند آینده جنگ چه می‌شود اما برخی اوقات بالای دکل که می‌ایستد اوضاع را دقیق می‌بیند و رصد دقیقی از اوضاع به دست می‌آورد.

وی با بیان اینکه رفتن به سوریه این روزها برای برخی‌ها انقطاعی بود از دنیا، افزود: می‌خواهم در این چند دقیقه با هم بالای دکل انقلاب بریم و جبهه دشمن را ببینیم.

فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء با تأکید بر اینکه آنچه از بالای دکل انقلاب می‌بینیم این است که اردوگاه دشمن به‌هم‌ریخته است، گفت: سرپنجه‌های انقلاب با رهبری حضرت آقا تا دوردست‌ها دیده می‌شود؛ از جمله مقاومت حزب‌الله لبنان در سوریه به‌ راحتی در نبرد با داعش کمک می‌کند.

یکتا با بیان اینکه دشمن شهادت‌طلبی را از ما گرفت و در گوساله سامری داعش دمید، علت تأسیس داعش از سوی دشمنان را مقابله با اسلام بیان کرد و افزود: مقابله با اسلام برای دشمن سخت شده و معتقدم یک رندی به سرپل فرماندهی لابی صهیونیست خبر داده که مردی قیام می‌کند و پرچم اسلام را زنده نگه می‌دارد ولی نمی‌دانند آن مرد قیام کرده و دشمن از این جریان جامانده است.

وی با تأکید بر اینکه حضرت آقا و حتی خود دشمن یقین دارند کار دشمن تمام است، گفت: آن فردی که به این موضوع شک دارد ما هستیم اما بدانید دنیا میان ظهور و سقوط عدل و عدالت و خداپرستی درمانده است.

فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء با توصیف جبهه دشمن و اینکه داعش خارجی و منافق داخلی دست‌به‌دست هم داده‌اند تا سید علی خامنه‌ای دنیا را برای ظهور حضرت مهدی (عج)‌آماده نکند، افزود: آتش دشمن سنگین است؛ اوایل انقلاب مقابل ما منافقان گول خورده بودند اما در حال حاضر حرام خورها و رانت انقلاب خورده‌ها به میدان آمده‌اند.

یکتا تصریح کرد: مساله این است که نبرد ما با دشمن جدی شده و ما یک‌ راه بیشتر نداریم چراکه نبرد آخرالزمانی که دشمن از قلعه خیبر و اسلام از تقیه بیرون آمده، آغاز شده است و همه عالم سر ما ریخته‌اند.

وی با تأکید بر اینکه راهکار مقابله با دشمن را حضرت آقا نشان داده است، گفت: مقام معظم رهبری برای اینکه مهر پیروزی اسلام بر جبین ما بخورد، چهار راهکار در این جبهه تعریف کرده است؛ اول اینکه نبرد عزم‌ها و اراده‌ها شروع‌ شده است؛ همین حرکت شما که بدون ردیف بودجه خاص و موسسه رسمی صورت گرفته مصداق این عزم و اراده است.

فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء دومین راهکار را قرار داشتن در پیچ مهم تاریخی عنوان و تصریح کرد: در این پیچ مهم تاریخی نباید آن‌قدر تند رفت که واژگون شد و نباید آن‌قدر کند رفت که از سایرین عقب ماند؛ بلکه باید در دستگاهی که آقا می‌نوازد بنوازیم.

یکتا با اشاره به این فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «شما بدریون بدر کبری هستید»، گفت: رزمندگان در شب حمله بدر چه کردند؟ آن‌ها گفتند اگر قرار است اسلام نباشد پس ما هم نباشیم؛ مشکل همه ما اتصال به دنیاست و باید در دسته بدریون بنوازیم.

وی چهارمین راهکار رهبری را در دست گرفتن ابتکار عمل دانست و افزود: حضرت آقا فرمودند «ید بیضاء را در بیاورید و عصای موسی را بیاندازید»؛ این ید بیضاء و عصای موسی چیست؟ آیا حکمت و نورانیت است؟ اینکه پیکرهای شهدا به تهران می‌آیند به این دلیل است که شهدا نظر کرده‌اند که اثر می‌گذارند.

فرمانده قرارگاه خاتم الاوصیاء با بیان اینکه شهدا نظر کرده امام زمان و خدا بودند، گفت: امروز فرصت موسسه بازی و اسم بازی نیست؛ حسن باقری خبرنگار رفت و فرمانده عالی‌رتبه شهید شد؛‌ حال شما که فرمانده هستید منتظر پول و شبکه و دعوت بعد از همایش نمانید.

یکتا با تأکید بر اینکه نبرد امروز بسیار جدی شده است، افزود: شما هر چه می‌فهمید باید به آن عمل کنید، و واقعاً پیروز این میدان ماییم و کسی نباید کوتاه بیاید؛ چرا وقتی قشنگ و زیبا و به‌موقع گفتیم همه پای‌کار آمدند؟ اگر نیت آن رزمنده‌ای را داشته باشیم که می‌گفت «می‌روم تا انتقام سیلی زهرا بگیرم» و با این نیت که دست یک نفر را بگیریم تا گناه نکند و پیش حضرت زهرا خجالت نکشد، عمل کنیم و با ناملایمات و کسری‌ها کم نیاوریم خستگی‌هایمان در می‌رود به نور ظهور انا بقیه‌الله.

وی تأکید کرد: باید توسل کنیم به ائمه؛ گریه انقطاع بکنیم که‌ ای خدا دیگر از دست ما کاری بر نمی‌آید، آن‌وقت همه‌چیز را خدا خودش می‌رساند؛ باید تا از دنیا سرمان نریخته‌اند، دختر پسرهایمان را با تربیت خوب بسازیم که آن روز دیگر وقت نداریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها