فرمانده سپاه روح‌الله گفت: داشتن سواد رسانه ای برای انتقال پیام انقلاب ضروری است از این‎‌رو برای انتقال پیام انقلاب و مقابله با جنگ رسانه‌ای و نرم دشمن قبل از مجهز شدن به ابزارهای نوین باید سواد رسانه‌ای لازم را داشته باشیم.
کد خبر: ۸۷۱۵۰۲۶
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی،سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی پیش از ظهر امروز در جلسه‌ای با حضور اعضای شورای سازمان بسیج رسانه و اعضای شورای فضای مجازی سراج استان مرکزی با اشاره به نقش اثرگذار رسانه‌ها در مباحث اطلاع‌رسانی گفت: بدون شک نقش رسانه‌ها در عرصه جنگ نرم بسیار مهم و ارزشمندی است.

وی افزود: داشتن سواد رسانه ای برای انتقال پیام انقلاب ضروری است از این‎‌رو برای انتقال پیام انقلاب و مقابله با جنگ رسانه‌ای و نرم دشمن قبل از مجهز شدن به ابزارهای نوین باید سواد رسانه‌ای لازم را داشته باشیم.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: توسعه امنیت پایدار مستلزم مولفه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و در نهایت امنیتی و نظامی است و چنانچه تمامی این مولفه‌ها در کنار یکدیگر دیده نشوند بی‌شک در بحث ایجاد امنیت و توسعه پایدار دچار مشکل خواهیم شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی با اشاره به ماموریت اصلی سپاه و بسیج گفت: برای توسعه امنیت نیازمند هماهنگی و هم‌افزایی هستیم.

وی افزود: سپاه به دنبال تصدی‌گری نیست بلکه ماموریت اصلی این نهاد مردمی و انقلابی دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی است، سپاه در کنار مسئولیت امنیتی و ظنامی کارکردهای دیگری دارد همانطور که شاهدیم در بحث سازندگی اگر سپاه ورود نکرده بود هیچ یک از دولت‌ها موفقیتی را کسب نمی‌کردند.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: در عرصه نظامی سپاه ثابت کرده که ایران قدرت سهمگینی در دفاع از قلمرو خود به منصه ظهور رسانده است، سپاه در مباحث امنیتی و سیاسی نقش آفرین است ولی نه نقش تصدی‌گری.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی با اشاره به ماموریت و رسالت سپاه گفت: رسالت سپاه دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی است و رمز موفقیت سپاه انقلابی بودن، ولایی بودن و مردمی بودن است که در بحث مردمی بودن نباید تصور شود که سپاه یک ساختار بسته است سپاه بایستی در تمامی زمینه‌ها نقش داشته باشد.

وی افزود: سپاه در حین اینکه نقش گرفته ماموریت پیدا کرده و پیش می‌رود به مانند دوران دفاع مقدس که فی‌البداهه نقش پذیرفت و به مباحث آموزشی پرداخت و کادرسازی کرد و امروز شاهد موفقیت‌های این نهاد مردمی و انقلابی در عرصه‌های مختلف هستیم.


فرمانده سپاه روح‌الله سپاه را زمینه‌ساز در تمامی عرصه‌ها دانست و گفت: سپاه زمینه‌ساز است و می‌تواند در عرصه‌های مختلف کمک کننده باشد و در تمامی جبهه‌ها به افراد دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمک کند و این به آن معنا نیست که سپاه دارای یک تفکر خاص بوده و به دنبال دیکته کردن این تفکر به دیگران است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی یادآور شد: دشمن در جنگ نرم علیه نظام اسلامی از تمام توان خود بهره گرفته و برای رسیدن به اهداف خود از راهکار نفوذ به عنوان مهم‌ترین راهکار خویش بهره می‌برد.

وی افزود: در حال حاضر در بدترین شرایط جنگی قرار گرفته‌ایم و این جنگ نیز رزمنده می‌خواهد که می‌بایست تمام قد در میدان باشیم و نقش رسانه‌های در این جبهه مهم و کلیدی است چراکه در این بین رسانه‌ها نقش افزایش روحیه جهادی و انقلابی را بر عهده دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات