خبرهای داغ:
مدیر ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار استان فارس:
مدیر ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس از رونمایی ۴ اثر پژوهشی با موضع دفاع مقدس تا پایان تابستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۵۰۶۶
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
عبدالرضا قیصری  از رونمایی 4 اثر پژوهشی و طنز با موضوع دفاع مقدس تا پایان تابستان امسال خبر داد و اظهار داشت: متن این آثار چاپ شده و در حال حاضر در مرحله طراحی جلد به سر می‌برند.

وی با بیان اینکه زمان رونمایی این آثار هنوز مشخص نیست، گفت: هفته دفاع مقدس یکی از زمان‌هایی است که برای رونمایی این آثار انتخاب شده که در آن صورت این 4 اثر به همراه 10 اثر دیگر رونمایی می‌شود.

مدیر ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس افزود: تذکره شاعران دفاع مقدس استان فارس با نام «زخم واژه‌های مکرر» اثر فاطمه فاضلی یکی از این آثار است که آثار تمامی شاعران استان فارس که در حیطه دفاع مقدس قلم زده‌اند به همراه خلاصه‌ای از زندگی شاعران گردآوری شده است.

قیصری از رونمایی کتاب «خنده‌های عمل نکرده» با رویکرد طنز خبر داد و خاطرنشان کرد: این کتاب نوشته عبدالرضا قیصری به بررسی طنز در خاطرات دفاع مقدس پرداخته است.

وی تصریح کرد: کتاب «ما علیه ما» با نگاهی به اشعار اعتراضی با موضوع دفاع مقدس نوشته ساجده تقی‌زاده از دیگر آثار پژوهشی است که آماده شده و به همراه دیگر آثار مطرح شده رونمایی می‌شود.

مدیر ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس بیان کرد: کارنامه سی ساله ادبیات داستانی دفاع مقدس نوشته زهرا اکبری از دیگر آثاری است که منتشر شده و رونمایی می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها