خبرهای داغ:

تفکر بسیجی و جهادی کلید حل مشکلات امروز است

مربی صالحین بسیج دانش آموزی کنگاور گفت: تفکر بسیجی و جهادی کلید حل مشکلات امروز است.
کد خبر: ۸۷۱۵۱۴۵
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کنگاور، زارعی در جمع دانش آموزان طرح هجرت در خصوص ازخودگذشتگی نسل دیروز و امروز گفت: اقتدار امروز ایران اسلامی به برکت از خودگذشتگی، اخلاص و خون  شهیدان حاصل شده و باید تلاش کنیم نسل های جوان از این شهدا الگو بگیرند.


وی اظهارداشت: ملت ایران با توکل به خدا، توسل به ائمه اطهار(ع) و بینش عمیق دینی در برابر هیچ هجمه و تحریمی سر خم نکرده و همواره در مسیر تعالی و بالندگی کشور ایستادگی خواهند کرد.


مربی صالحین تصریح کرد: دشمنان در نظر دارند تا فرهنگ دفاع، ایثار و شهادت در دوران هشت سال دفاع مقدس را در پیش چشم نسل امروز کمرنگ کنند پس باید با برنامه‌های مختلف و با کیفیت در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

زارعی به موفقیت‌های امروز نظام اشاره کرد و با بیان اینکه دفاع دیروز، عزت امروز را آفریده است، گفت: اگر این عزت با بصیرت همراه شود تعالی فردا را نوید می‌دهد.

وی با تأکید بر اینکه تفکر بسیجی و جهادیِ پدید آمده از دوران دفاع مقدس کلید حل مشکلات امروز است، افزود : اعتمادبه‌نفس و خودباوری، شکوفایی استعدادها و خلاقیت‌ها، رشد باورهای دینی، تولد تفکر بسیجی، تجارب سیاسی و تجارب نظامی و اقتصادی از مهم‌ترین پیامدها و دستاوردهای دفاع مقدس است.


مربی صالحین  بیان کرد: اگر دیروز شهدای ما راه حسین(ع) را راه موفقیت خود و این انقلاب دیدند، مطمئن باشید ما نیز باید راه حضرت زینب(س) را در پیش بگیریم وگرنه این خون‌های ریخته شده در پای درخت انقلاب به هدر خواهد رفت.
ارسال نظرات