نماینده حوزه علمیه آیت الله حق شناس تهران:

رسالت انقلابی خود را با حضور در بین محرومان جامعه انجام می دهیم

خبرگزاری بسیج: نماینده حوزه علمیه آیت الله حق شناس تهران که به همراه 17 نفر از روحانیون این حوزه در قالب فعالیت های جهادی در زمینه های عمرانی و برگزاری نشست های معنوی و اعتقادی حلقه های صالحین در روستاهای محروم شهر تسوج از توابع شبستر حضور دارند، گفت: با حضور دربین توده های محروم جامعه تلاش داریم رسالت انقلابی و جهادی خود را انجام دهیم.
کد خبر: ۸۷۱۵۲۸۰
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت السلام فخرالدین یاسمی خاطرنشان کرد: در مجموعه حوزه علمیه آیت الله حق شناس تهران معتقدیم که هر آنچه در مجموعه مسائل اعتقادی و علمی که یاد می گیریم باید به آن ها عمل کنیم.

وی خطاب به مسئولان، اظهار داشت: مسئولان باید با خدمت خالصانه خود و استفاده درست از منابع بیت المال برای مردم خدمت کرده و رضایت آن ها را به دست آورند چراکه اگر دعای خیر مردم و محرومان پشت سر مسئولان نباشد، عاقبت بخیر نمی شوند.

حجت السلام فخرالدین یاسمی با اشاره به دوران جنگ تحمیلی و لذت حضور در جبهه های جنگ، ادامه داد: در شرایط کنونی، بازار عاشقی با خدا و رسیدن به مقام عبودیت در اردوهای جهادی متبلور است و این حرکت جهادی می تواند به عنوان الگوی مبارزه با استکبار جهانی به همه دنیا صادر شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار