فرمانده سپاه ولایت تبریز:

راه مقابله با توطئه دشمن، ولایتمداری است

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه ولایت تبریز در نشست بصیرتی و روشنگری مسئولان فرهنگی پایگاه های این سپاه، گفت: تنها راهکار مقابله با توطئه های دشمن گوش دادن به فرامین و دستورات رهبری و کاربردی کردن آن ها در بدنه جامعه است.
کد خبر: ۸۷۱۵۲۹۲
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، نادر ارسلانی با تاکید بر مسئولیت سنگین بسیجیان فرهنگی، خاطر نشان کرد: دشمنان در فضای مجازی تلاش دارند برای اطاعت از فکر و اندیشه خود، یارگیری کنند.

وی از منطقه خاورمیانه برای دشمن به عنوان قلب دنیا یاد کرد و اظهار داشت: سناریوهای مختلف دشمن برای جلوگیری از قدرت نفوذ انقلاب اسلامی در منطقه است چراکه ماهیت انقلاب اسلامی استکبار ستیزی است.

ارسلانی افزود: تئوری قدرت هوشمند در سطح بین الملل به عنوان سناریوی اساسی برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران برنامه ریزی شده که شامل چهار مولفه اکراه، اجبار، استخدام و مجذوب سازی است.

وی با اشاره به تاثیر ماهواره در افکار مردم، تصریح کرد: دشمن با ترفندهای القاسازی، درصدد تغییر ماهیت انقلاب و مهمترین مقوله آن ها انقلاب اسلامی است.

نادر ارسلانی مسئولان فرهنگی پایگاه را رهبر محله برای رسیدن به محله پاک دانست و بیان داشت: هدایت محله باید از سوی پایگاه صورت گرفته و پایگاه همانند لوکومتیو عمل کند نه واگن که توسط دیگران هدایت شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار