مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

اشتغال غیرقانونی ۳۰۰ نفر در راه و شهرسازی استان

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۳۰۰ پرسنل غیرقانونی اداره راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد از اعتبارات عمرانی حقوق می‌گیرند گفت: امسال اجازه نمی‌دهیم ریالی از اعتبارات عمرانی استان صرف پرداخت حقوق شود.
کد خبر: ۸۷۱۵۳۲۲
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱
حسین کاظمی ظهر امروز در نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پول و اعتبارات عمرانی نباید صرف حقوق جاری شود اظهار داشت: این اعتبارات معمولا صرف پرداخت حقوق نیروهایی می‌شود که به صورت غیرقانونی در ادارات جذب شده‌اند.

وی با بیان این سؤال که چرا دیوان محاسبات و سازمان بازرسی ورود پیدا نمی‌کند که اعتبارات عمرانی در جای خودش هزینه شود افزود: پرداخت حقوق کارکنان ادارات از محل اعتبارات عمرانی تخلف محسوب شده و سازمان بازرسی باید در این رابطه ورود پیدا کند.

مدیرکل دفتر فنی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: کسانی که برای استخدام این نیروهای غیرقانونی تلاش کرده‌اند باید خود پاسخگوی حقوق آنها هم باشند.

کاظمی با اشاره به اینکه 300 نفر از پرسنل اداره راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد به صورت غیرقانونی جذب شده‌اند تصریح کرد: این 300 نفر از اعتبارات طرح‌های عمرانی حقوق دریافت می‌کنند که خلاف قانون است.

وی تأکید کرد: امسال نحوه هزینه‌کرد اعتبارات عمرانی را کنترل و رصد می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم ریالی از اعتبارات عمرانی صرف هزینه‌های جاری شود.

ارسال نظرات