استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پرشور به استقبال رئیس جمهوری وهیات دولت خواهند رفت گفت:اولویت برنامه های سفر هیات دولت به این استان رفع مشکلات زیرساخت های عمرانی است.
کد خبر: ۸۷۱۵۳۲۳
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۵
سید موسی خادمی در نشست هماهنگی سفر رئیس جمهوری و هیات دولت کهگلویه و بویراحمد با بیان اینکه، برنامه های سفر هیات دولت به استان در سه مرحله تدوین شده است، افزود: موضوع اول، مشکلات طرح های عمرانی و اقتصادی است که جمع بندی نهایی انجام شده است.
وی اظهار کرد: مطرح شدن موانع سده راه توسعه کهگیلویه و بویراحمد به طور منطقی و علمی راهبرد مسئولان برای پیگیری مطالبات مردم در این سفر است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد سومین مرحله از سفر را نامه ها و در خواست های مردمی از طریق شبکه سامد، بیان کرد و گفت: این درخواست ها باید از طریق این شبکه بعد از سفر پیگیری شود.
وی اظهار کرد:بدون شک سفر مقام های ارشد کشور برای کهگیلویه وبویراحمد، منشا خیر و برکت خواهد شد.
استاندار کهیلویه و بویراحمد تصریح کرد: عقب افتادگی های این استان را عمیق عنوان کرد و تصریح کرد: مشکلات این خطه که ریشه تاریخی دارد از سایر استان های کشور بیشتر خود نمائی می کند.
وی گفت: مردم فهیم و مطالبه گر این استان با عزمی راسخ از رئیس جمهوری و هیات دولت استقبال می کنند.
خادمی تصریح کرد: رویکرد و برنامه های دولت تدبیر و امید کمک به توسعه کهگیلویه وبویراحمد است تا این استان در مسیر رشد و بالندگی قرار بگیرد.
وی برنامه های استقبال، برگزاری جلسات در روز سفر را مهمترین پروسه سفر دانست و تصریح کرد: در این روز همه باید مسئولانه رفتار کنند و چهره استان را به صورت خوب و واقعی به نمایش بگذارند.
خادمی یادآور شد: استان در عین محرومیت و مشکلات فراوانی که دارد، مردم آن با استعداد، آگاه، مهمان نواز و مطالبه گر هستند و مطالبات خود را به صورت منطقی و عقلانی پیگیری و مسئولین هم صادقانه، شفاف و با جدیت مسائل و خواسته های مردم را مطرح و دنبال خواهند کرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، تاریخ دقیقی برای سفر اعلام نشده تصریح کرد: تمام شرایط از همه لحاظ برای سفر دکتر روحانی رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به کهگیلویه وبویراحمد فراهم است .
خادمی با بیان اینکه، مردم کهگیلویه وبویراحمد و مسئولان در همه عرصه ها وهمیشه نشان داده اند که هرجا که لازم باشد به نحوه شایسته و مطلوبی حضور داشته اند،تاکید کرد: باید با یک تلاش همگانی، استقبالی خوب و شایسته از رئیس جمهور و هیات دولت به استان انجام شود.
استان 700 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد در جنوب غربی ایران قرار دارد.
ارسال نظرات