فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید آوینی سپاه ناحیه مقاومت اراک گفت: شهیدان و جانبازان نمایانگر روحیه پایداری و استقامت ملت در برابر جور ظالمان در برهه حساس تاریخ کشور هستند.
کد خبر: ۸۷۱۵۳۳۵
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶
به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، در راستای گسترش و ترویج تفکر بسیجی به همت بخش فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج شهید آوینی سپاه ناحیه مقاومت اراک جمعی از اعضای شورا و فرمانده پایگاه با جانباز سرافراز دوران دفاع مقدس علی علی‌محمدی صورت گرفت.

فرمانده پایگاه مقاومت شهید آوینی گفت: این پایگاه در نظر دارد تا در راستای گسترش فرهنگ و تفکر بسیجی و همچنین ایفای نقش پر رنگ و فعال در عرصه خطیر جنگ نرم، در قالب چندین طرح مشارکتی و بهره گیری از توان و استعداد نیروهای کاردان پایگاه، به جذب هر چه بیشتر افراد از اقشار مختلف اعم از دانش‌آموزان و دانشجویان و در هر رده سنی، اقدام نماید. 

وی ادامه داد: از آنجا که شهیدان و جانبازان هر جامعه نمایانگر روحیه پایداری و استقامت ملت‌ها در برابر جور ظالمان در برهه حساس تاریخ کشور هستند، لزوم تداوم و پایداری این روحیه و انتقال دستاوردهای این حرکت انقلابی همچون فرهنگ ایثار، شهادت، عدالت خواهی، حسن سلوک،‌عشق به ولایت، حضور درصحنه‌ها، خیرخواهی، خلوص، تعبد، معنویت و ... به نسل‌های آتی ایجاب می‌کند در قالب برنامه‌ای مدون و مناسب به ترویج این روحیه و تربیت جوانان مومن انقلابی بپردازیم.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج تاکید کرد: از این رو پایگاه شهید آوینی اهم برنامه‌ها و فعالیت‌های خود را در این زمینه و به ویژه در جهت کاهش فاصله ایجاد شده در میان نسل‌های مختلف انقلاب قرار داده است.

جانباز سرافراز علی‌محمدی در این جمع بسیجیان پایگاه مقاومت شهید آوینی بر لزوم اطاعت از ولایت تاکید کرد و گفت: ولی‌فقیه بزرگترین نعمتی است که خداوند پس از امام راحل به این انقلاب اسلامی هدیه کرده است.

وی افزود: یکی از مهمترین دغدغه‌های امروز نحوه برخورد با نوجوانان و جوانان و کوتاهی در بسترسازی مناسب تربیتی نسل اینده است چراکه متاسفانه شاهد کوتاهی برخی از مسئولین در این زمینه هستیم.

علی‌محمدی در پایان خاطرنشان کرد: این کوتاهی چه آگاهانه صورت گیرد و چه ناآگاهانه، زمینه را برای نفوذ فرهنگ‌های جعلی و تاثیرپذیری جوانان از آن‌ها، مهیا کرده است و سبب جدایی این نیروی بالقوه از ولایت و داشتن روحیه ولایت‌پذیری خواهد شد. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات