معاون فرهنگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

1000 نفر از بسیجیان لرستان به اردوی فرهنگی تفریحی دریاچه گهر اعزام می شوند

معاون فرهنگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: 1000 نفر از بسیجیان و کارکنان سپاه لرستان به اردوی فرهنگی تفریحی دریاچه گهر اعزام می شوند.
کد خبر: ۸۷۱۵۳۳۷
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۷

سرهنگ پاسدار ناصر فرید در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، گفت: در راستای سالم سازی فرهنگی و اجتماعی محیط های گردشگری 1000 نفر از بسیجیان و پرسنل سپاه حضرت ابوالفضل (ع) به صورت گروهی و در قالب اردوهای سه روزه طی دو ماه آینده به دریاچه گهر اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه همزمان با برگزاری این اردوها عملیات پاکسازی محیط دریاچه گهر از زباله انجام می شود افزود: بنابر توافقی که با سازمان محیط زیست استان صورت گرفته است همزمان با این اردوها کارگاههای حفاظت از محیط زیست با حضور بسیجیان برگزار می شوند.

معاون فرهنگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: اقامه نماز جماعت، ارائه خدمات بهداشتی و درمانی توسط کادر پزشکی متشکل ازپزشک و پرستار، برگزاری مسابقات ورزشی دارت و طناب کشی برای گردشگران و تامین نیازمندی های گردشگران در حد توان ازجمله اقداماتی است که همزمان با این اردوها در مجاورت دریاچه گهر انجام می شوند.

فرید اضافه کرد: اردوهای دریاچه گهر با هدف ایجاد روحیه نشاط و تقویت آمادگی جسمانی بسیجیان و هنچنین کارکنان سپاه حضرت ابوالفضل (ع) برگزار می شوند.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته خدمات بهداشتی و درمانی ارزشمندی به گردشگرانی که دچار مارگزیدگی و یا حمله های قلبی شده بودند ارائه شد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار