فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد:

اردوهای جهادی باعث شناسایی محرومیت های جامعه می شوند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد شرکت در اردوهای جهادی را اقدامی دشوار برای رضایت خداومند دانست و گفت: این اردوها باعث شناسایی و رفع محرومیت های جامعه می شوند.
کد خبر: ۸۷۱۵۳۴۶
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ پاپی نژاد در جمع دانشجویان شرکت کننده در اردوهای جهادی در دفتر بسیج دانشجویی بروجرد افزود: مسئولان با بسیاری از محرومیت های روستاها آشنا نیستند که اردوهای جهادی فرصت مناسبی برای آشنایی مسئولان با این محرومیت ها می باشند.
وی نخستین وظیفه دانشجویان بسیجی شرکت کننده در اردوهای جهادی را اخلاص در عمل دانست و اظهار کرد: این دانشجویان مدیران توانمند آینده ایران اسلامی هستند که باید همواره روحیه بسیجی و جهادی خود را حفظ کنند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد افزود: پر کردن خلاهای فرهنگی و مسائل بهداشتی، درمانی و عمرانی در روستاها از وظایف اصلی دانشجویان شرکت کننده در اردوهای جهادی است.
وی با بیان اینکه اردوهای جهادی امید و نشاط را به مناطق محروم روستاها و حاشیه شهرها می برند، گفت: در روستاها انسان های مومن، ساده و با صفای زیادی وجود دارد که خدمت رسانی به آنها باعث رضایت خداوند می شود.
وی با تاکید بر همدلی و همزبانی مردم و مسئولان افزود: در دوران دفاع مقدس به رغم حملات شدید دشمن در شهرهای مختلف، مردم هرگز عقب نشینی نکردند که این موضوع نشان از همدلی مسئولان با مردم بود.
مسئول برگزاری اردوهای جهادی در بروجرد نیز از حضور 120 دانشجوی دختر و پسر در اردوهای جهادی امسال خبر داد و گفت: 20 روحانی خواهر و برادر، دانشجویان را در اردوهای جهادی همراهی می کنند.
ابراهیم خسروی افزود: در کنار کارهای فرهنگی، هنری و ورزشی مهمترین کار دانشجویان در اردوی جهادی کمک به ساخت 2 مسجد و طرح های بهداشتی و درمانی در روستاهای شهرستان بروجرد می باشند.
وی اظهار کرد: دانشجویان بسیجی شهرستان بروجرد در اردوهای جهادی پارسال حدود 14 هزارو 800 ساعت کار جهادی در سه دوره انجام دادند.
مسئول برگزاری اردوهای جهادی بروجرد افزود: احیای بازی های بومی و محلی در بین جوانان و نوجوانان روستایی یکی از برنامه های مهم ورزشی در این دوره می باشد.
ایرنا
ارسال نظرات