رضایی بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس ثابت کرد که ما در جنگ سخت پیروز شدیم و در جنگ نرم امروز نیز باید از خون شهیدان دفاع کنیم.
کد خبر: ۸۷۱۵۴۷۱
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از منابع خبری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اعلام اینکه نه به وعده‌های دشمن خوش‌بین باشیم و نه با تهدیدهایش بهراسیم، افزود: انقلاب اسلامی با رشادت‌های شهیدان و رهبری امام راحل به دست ما رسید و این نهضت با عاشورا و انقلاب اسلامی و با یاد شهدا زنده است.

عباسعلی رضایی در بیست‌ویکمین یادواره 148 شهید دودانگه ساری که در روستای خرم‌آبادباکر  برگزار شد، با تقدیر از حضور شرکت‌کنندگان در یادواره، اظهار کرد: یاد و نام امام راحل قافله سالار انقلاب اسلامی است که اگر از یاد و نامش لحظه‌ای غفلت کنیم خودمان را در خسران می‎‌بینیم.

وی با گرامیداشت یاد همه شهیدانی که جان‌شان را در طبق اخلاص ارزانی کردند، اضافه کرد: باید یادمان باشد شهدا با وجود سختی فراوان تلاش کردند تا انقلاب اسلامی را به ما بسپارند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تصریح کرد: شهدای هشت سال دفاع مقدس در سخت‌ترین شرایط و کمترین امکانات تلاش کردند با وجود اینکه با 44 کشور در جنگ بودیم ولی شهدا با دست خالی نظام را اداره کردند.

رضایی بیان کرد: هشت سال دفاع مقدس ثابت کرد که ما در جنگ سخت پیروز شدیم و در جنگ نرم امروز نیز باید از خون شهیدان دفاع کنیم.

این مسؤول با تاکید بر اینکه امروز با دست خالی می‌توانیم به جنگ دشمنان برویم، خاطرنشان کرد: دشمن همه خواب ما را دیده، می‌توانیم تعبیر خواب را عوض کنیم و باید گوش به فرمان ولی زمان خود باشیم و با قوت پیش رویم و از هیچ چیز نهراسیم.

 


ارسال نظرات
پر بیننده ها