استاندار کردستان گفت: اصولاً هر ملتی که با تاریخ خود آشنایی نداشته باشد نمی‌تواند آینده خود را به خوبی ترسیم کند و دوران هشت ساله جنگ تحمیلی یکی از این حوادث است که باید به درستی ترسیم شود.
کد خبر: ۸۷۱۵۴۸۴
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، عبدالمحمد زاهدی ظهر امروز در جلسه پشتیبانی ستاد راهیان نور استان کردستان که در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد اظهار داشت: برای اسکان زائران راهیان نور علاوه بر ظرفیت زائرسرای سپاه بیت المقدس کردستان باید از ظرفیت سایر ادارات و سازمان‌ها و دانشگاه‌های استان استفاده شود.

وی با تأکید بر اینکه باید ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان انتقال داده شود گفت: اصولاً هر ملتی که با تاریخ خود آشنایی نداشته باشد نمی‌تواند آینده خود را به خوبی ترسیم کند و دوران هشت ساله جنگ تحمیلی یکی از این حوادث است که باید به درستی ترسیم شود.

استاندار کردستان به حمایت‌های مادی و تجهیزاتی بسیاری از کشورها علیه کشورمان در طول دوران جنگ تحمیلی اشاره و تصریح کرد: همه این دولت‌ها پشتیبان مادی و سیاسی دشمن ما بودند و تمام تجهیزات نظامی را در اختیارش قرار می‌دادند.

وی گفت: در دوران هشت‌ساله جنگ تحمیلی سرمایه‌های زیادی برای حفظ نظام اسلامی و سرزمین و کشورمان تقدیم کردیم چه بسا بهترین جوانان این مرز و بوم به شهادت رسیدند و یا به درجه رفیع جانبازی نائل آمدند.

زاهدی استفاده از ظرفیت راهیان نور برای انتقال این ارزش‌های دفاع مقدس به جوانان را فرصتی بسیار مناسب دانست و افزود: باید علاوه بر ظرفیت زائر سرای سپاه بیت المقدس کردستان از توان و ظرفیت ادارات دیگر همچون آموزش و پرورش، خوابگاه‌های دانشجویی، بنیاد شهید و کمیته امداد امام خمینی(ره) برای اسکان زائران راهیان نور بهره ببرد.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: ورود زائران راهیان نور به استان کردستان و اسکان آنها موجب درآمدزایی و ایجاد رونق اقتصاد استان می‌شود.

ارسال نظرات