قائم مقام وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی:
قائم مقام وزیر تعاون،‌ کار و رفاه اجتماعی از آمادگی این وزارتخانه برای ساخت یادمان‌های شهدا در نقاط مختلف کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۵۴۹۹
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ابوالحسن فیروزآبادی امروز در افتتاحیه حسینیه یادمان شهدای سیرانبند بانه اظهار داشت: خون و یاد و عظمت شهید یک احساس خاصی را ایجاد می‌کند که هر کسی از نقاط مختلف و از راه‌های دور با علاقه برای زیارت آنان می‌آیند.

قائم مقام وزیر تعاون،‌کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: نیاز است که جوانان رزمنده و شهدایی که در دوران انقلاب و زمان جنگ تحمیلی مظلومانه و غریبانه به شهادت رسیدند و هر آنچه را که داشتند در راه دفاع از نظام و ملت تقدیم کردند یاد آنان همیشه زنده نگه داشته شود.

فیروزآبادی اضافه کرد: شهدا با روحیه ایثارگری آمدند و از انقلاب دفاع کردند تا چنین امنیتی امروز در کشور حاکم شده و همان روحیه امروز موتور محرکه جوانان در کار و فعالیت شده است.

وی خاطرنشان کرد: تعبیرهای زیادی از شهید و شهادت وجود دارد ولی هیچکدام به پای این تعبیر قرآنی نمی‌رسد که شهیدان زنده‌اند و نزد خدای خود روزی می‌خورند.

فیروزآبادی بیان کرد: انسان‌ها فراموشکار هستند و اگر در کنار مزار شهدا قرار بگیرند و رشادت‌ها و ایثارگری‌های آنان را به یاد بیاورند الگویی می‌شود که نفع آن به جامعه ایرانی ما می‌رسد.

به گفته وی، وظیفه مسؤولان تعظیم شعائر‌ الله بوده که تکریم مقام شامخ شهید یکی از این شعائر است و اگر چنین کاری برای شهدا می‌شود در واقع برای خود انسان‌هاست که از آن درس می‌گیرند.

فیروزآبادی یادآوری کرد: هر کاری برای شهید کردن نیاز خود انسان است، لذا می‌طلبد ضمن احترام به شهید و شهادت خانواده شهدا را نیز ارج نهیم.

وی در پایان از آمادگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای ساخت یادمان‌های شهدا در نقاط مختلف کشور خبر داد.

ارسال نظرات