خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

امنیت ایران با وجود ناامنی منطقه در سایه رهبری است

خبرگزاری بسیج: امام جمعه تبریز در خطبه های این هفته تبریز با اشاره به ناامنی ها در منطقه، امنیت ایران را در سایه ولایت فقیه و رهبری خواند.
کد خبر: ۸۷۱۵۵۲۵
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، ایت الله محسنمجتهد شبستری گفت: باید قدر امنیت و آرامش ایران اسلامی را بدانیم که به فضل خدا ایران زیر چتر ولایت‌فقیه از چنین امنیت و آرامشی برخوردار است.

وی با اشاره به کودتای اخیر در کشور ترکیه، اظهار داشت: هر جا که کودتا، داعش، ترور و جنایت دیده می‌شود سررشته آن آمریکا و رژیم صهیونیستی است که همیشه مزاحم مسلمانان هستند.

آیت الله شبستری حادثه اخیر فرانسه را هم نیش عقربی دانست که با حمایت از آن به خودشان برگشته است.

وی در بخش دیگر سخنان خود به پخش برنامه زنده گئجه‌لر استان که موجب انتقاد و اعتراض شدید مداحان‌، روحانیت و جامعه حسینی تبریز و مناطق آذربایجان روبه‌رو شد اشاره و بیان کرد: هیئت‌های حسینی در محکومیت این برنامه قصد تظاهرات داشتند که عذرخواهی سریع و به‌موقع عوامل سازمان صداوسیما و حذف برنامه از جدول پخش و عمدی نبودن آن موجب لغو آن شد.

عضو خبرگان رهبری در ادامه به سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه پس از پیروزی انقلاب اسلامی در پنجم مرداد سال 58 به امامت آیت‌الله طالقانی اشاره کرد و گفت: نمازجمعه از فرایض مهم اسلامی است که در دوران پیش از انقلاب اسلامی متروک مانده بود.

مجتهد شبستری با اشاره به اهمیت نماز جمعه از دیدگاه قرآن و روایات، ادامه داد: سبک شمردن فریضه نمازجمعه موجب می‌شود عبادات دیگر انسان نیز مقبول واقع نشود.


ارسال نظرات
پر بیننده ها