خبرهای داغ:
جناب روحانی که به کدخدا اعتماد کرده بود، پس از تخریب و تعطیلی بخش اعظم تأسیسات هسته ای، تازه فهمید که آمریکا در بازی برد-برد فریبش داده که پس ازت مذاکره با مشاورین، فریب خوردگان و غربزدگان درون دولت اعتدال، بخاطر بدعهدی کدخدا به شور نشستند تا راهی برای پاسخگوئی به ملت ایران پیدا کنند
کد خبر: ۸۷۱۵۵۴۸
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اسلام آباد غرب، حسن روحانی که خود را متخصص امنیت ملی! و حقوقدان است! در اولین روز ریاست جمهوریش، با زد و بندهای ازت قبل طراحی شده با برخی از قدرتهای غربی، سانتریفیوژهای فعال فردو و نطنز را از کار انداخت و اجازه حمل مابقی ماشین آلات و دستگاههای نیروگاه 40 مگاواتی آب سنگین اراک را متوقف کرد تا دل کدخدا(آمریکا) را بدست آورد و بلادرنگ پرونده هسته ای را از شورای عالی امنیت ملی خارج و آن را بدست افرادی سپرد که برخی از آنها دلداه و عاشق و ساکن در آمریکا بودند و لذا بازی برد-برد از سوی حسن روحانی با آمریکا کلید خورد و در نهایت به برجام و قطعنامه 2231 ختم گردید! و حاج حسن نعره برآورد که برجام آفتاب تابان است و برجام را خدا آورده است!

جناب روحانی که به کدخدا اعتماد کرده بود، پس از تخریب و تعطیلی بخش اعظم تأسیسات هسته ای، تازه فهمید که آمریکا در بازی برد-برد فریبش داده که پس ازت مذاکره با مشاورین، فریب خوردگان و غربزدگان درون دولت اعتدال، بخاطر بدعهدی کدخدا به شور نشستند تا راهی برای پاسخگوئی به ملت ایران پیدا کنند و لذا تزویر و دروغ را بهم آمیختند و حربه ترس و وحشت از جنگ را برگزیدند و به ملت گفتند: « سایه شوم جنگ را از سر مردم دور کنیم، و تحریم ظالمانه و دیوارها و زنجیره‌های تحریم را در هم بشکنیم.»

حال سئوال این است، این جنگ رؤیایی که جناب روحانی و برخی از مشاورین لیبرال و ترسویش از آن دم می زنند، در کدام یک از مراکز نظامی کشور تائید شده، که این جماعت، بزدلانه از آن سخن می گویند؟! خداوند بر درجات حضرت روح الله بیفزاید، گویند؛ وقتی صدام در 31 شهریور سال 59 با سیزده لشکر به ایران اسلامی حمله کرد و هواپیماهای جنگی رژیم بعث عراق مراکز مهم نظامی کشورمان را بمباران کردند ،آنگاه امامان فرمود: "دیوانه ای سنگی پرتاب کرده است"ا

چرا رئیس جمهور بعنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی، برای اهداف حزبی و گروهی و برای تصرف کرسی های مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اقدام به ایجاد شایعه و دروغ می نماید؟ امروز باید به ملت پاسخ گویند؛ چرا وقتی هیچگونه تهدید جنگی بر علیه کشور وجود نداشته، مردم را ترسانده اند؟! اگر جنگی هم قرار است واقع شود، جای طرح آن در شورای عالی امنیت ملی است نه تریبون عمومی؟! لذا قوه قضائیه و شورای عالی امنیت ملی و مجلس شورای اسلامی باید برخورد قاطعی با شایعه کنندگان جنگ دروغی داشته باشند و اجازه ندهند، عده ای ترسو، بزدل و لیبرال امنیت کشور و ملت را برای اهداف حزبی و گروهی به سُخره بگیرند؟!

باید گفت؛ شیفتگان قدرت و تشنگان ثروت در هر عصری به اینگونه شایعات دامن میزند و نظام اسلامی هم باید آنان را مدیریت نماید تا همانند گفتمان انحرافی دولت سابق به پایان برسد.

ارسال نظرات