امام جمعه کوهدشت گفت: نماز جمعه جایگاهی است که امت اسلامی به این وسیله در جریان اخبار مهم کشور وجهان قرار می گیرند.
کد خبر: ۸۷۱۵۵۷۵
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان ،حجت الاسلام طهماسبی در خطبه های نمازعبادی وسیاسی جمعه به پنجم مرداد ماع سالروز اقامه اولین نماز جمعه پس از انقلاب اشاره کرد و افزود: بعداز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ، حضرت امام خمینی (ره ) حضرت آیت الله طالقانی را به عنوان اولین خطیب جمعه منصوب کردند وایشان نماز جمعه را با حضور اقشار مختلف در دانشگاه تهران برگزارنمود.

وی گفت:بعداز آن این نماز ارزشمند درسراسر میهن اسلامی با همین شکوه وعظمت برگزار می شود.

امام جمعه کوهدشت با بیان اینکه نماز جمعه به فتوای خیلی از علما واجب است گفت: نماز جمعه جایگاهی است که امت اسلامی به این وسیله در جریان اخبار مهم کشور وجهان قرار می گیرند.

وی در ادامه به موضوع برجام پرداخت و افزود : همانطور که دیدید و وزیر خارجه جمهوری اسلامی آقای ظریف هم گفتند دربرجام نه تنها تحریم ها برداشته نشد بلکه بر تحریمها هم افزوده شد وثابت شد که استکبار جهانی مورد اعتماد نیست .

طهماسبی با اشاره به اینکه نباید به این جنایتکاران امید داشت گفت: طرف های ایران در برجام هیچگاه درباره ایران صادق نبوده ونخواهند بود.

ها امام جمعه کوهدشت در پایان خطبه با تقدیر از حضور مردم در تمام صحنه‌هایی انقلاب از حاج ابراهیم هادیان که بیش از سی وپنج سال در ستاد نماز جمعه کوهدشت به نماز جمعه خدمت کرد با اهداء لوح تقدیر تشکر کرد و ازاینکه به علت کهولت سن از سمت خود استعفاداده اند اظهار تاسف نمود وآقای رضایی را به عنوان رییس جدید ستاد منصوب کرد.
نماز جمعه جایی برای آگاهی امت اسلامی از اوضاع کشور و جهان است

نماز جمعه جایی برای آگاهی امت اسلامی از اوضاع کشور و جهان است

نماز جمعه جایی برای آگاهی امت اسلامی از اوضاع کشور و جهان است
ارسال نظرات