امام جمعه بیجار گفت: نظام اسلامی برگرفته از حاکمیت دینی بوده و اکنون به عنوان الگویی برجسته و تأثیرگذار برای جهانیان مطرح است.
کد خبر: ۸۷۱۵۵۹۵
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام علی مرادی امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس آموزش و پرورش بیجار، توفیق خدمت در نظام اسلامی را نعمت بزرگی دانست و اظهار کرد: توفیق خدمت و مدیرت در نظام جمهوری اسلامی نصیب هر کسی نمی‌شود و افرادی که به این فرصت ارزنده و مغتنم دست می‌یابند باید با تمام توان در خدمت‌رسانی تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: نظام اسلامی برگرفته از حاکمیت دینی بوده و اکنون به عنوان الگویی برجسته و تأثیرگذار برای جهانیان مطرح است، همچنین اهداف و آرامان‌ها در نظام مقدس جمهوری اسلامی بدون حاکمیت و دولت و میسر نمی‌شود.

امام جمعه بیجار در ادامه ضمن تقدیر از مدیر سابق آموزش و پرورش بیجار عنوان کرد: این مدیر توانمند خدماتی ارزنده به دانش‌آموزان این شهرستان ارائه کرد و با اخلاق‌مداری نامش برای همیشه در تاریخ و فرهنگ بیجار باقی می‌ماند.

وی با اشاره به شخصیت و روحیه انقلابی مدیر سابق آموزش و پرورش بیجار گفت: اخلاق‌مداری و رعایت اصول اخلاق اسلامی و تعهد و دغدغه در قبال سرنوشت دانش‌آموزان از مهم‌ترین خصلت‌های مدیر سابق آموزش و پرورش بیجار است.

مرادی ضمن تقدیر از توانمندی‌ها و کارآمدی‌های وی گفت: بازنشستگی و پایان خدمت به منزله فاصله گرفتناز خدمت‌رسانی به مردم و نظام نیست و می‌توان در دیگر عرصه‌ها و سنگرهای فرهنگی تجربیات ارزنده‌ای که داریم را تقدیم نظام کنیم.

پایان پیام.

ارسال نظرات