خبرهای داغ:
انتقاد تند امام جمعه فردوس از عزل و نسب های پیامکی در استان:

استاندار درکنار اختیاراتش، اخلاق مدار باشد/ فرماندار فردوس بومی باشد

امام جمعه فردوس گفت: اگر چه استاندار حق دارد فرمانداران را عوض کند اما باید اخلاق‌مداری را نیز رعایت کند و در جمهوری اسلامی موضوع اخلاق‌مداری سرلوحه کار همه مدیران، استانداران و فرمانداران باشد.
کد خبر: ۸۷۱۵۵۹۶
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی ماهانی نژاد در جمع مردم فردوس اظهار داشت: حقوق‌های نجومی و دست درازی به بیت‌المال دل همه مردم را به درد آورده است و باید با این افراد برخورد جدی و قاطع صورت گیرد.

وی افزود: کشور ما یک کشور اسلامی و علوی است و دولت باید با همه کسانی که در دست درازی به اموال بیت‌المال ارتباط داشته‎‌اند برخورد کند حتی افرادی که اطراف رئیس‌جمهور هستند از برادر، وزیر و وکیل و همه و همه دخیل هستند و باید حقوق از دست رفته بیت‌المال را بازگردانند.

بابایی با اشاره به آغاز بکار استاندار جدید و تبریک به وی، به برگزاری میتینگ‌ و جلسات ناپسند در دانشگاه‌های بیرجند در سال‌های گذشته اشاره کرد و یادآور شد: سال‌ گذشته در دانشگاه بیرجند از شخصیتی شاه‌پرست و بی‌دین که مورد قبول هیچ کس نیست یعنی"علم" تجلیل شد و مرکز استان ما به جولان‌گاهی برای فتنه‌گران تبدیل شده بود که امید است دیگر از این‌گونه مراسم در هیچ کجای کشور به ویژه در خراسان جنوبی برگزار نشود.

امام جمعه فردوس تعویض فرمانداران را از اختیارات استاندار دانست و گفت: اگر چه استاندار حق دارد فرمانداران را عوض کند اما باید اخلاق‌مداری را نیز رعایت کند و در جمهوری اسلامی موضوع اخلاق‌مداری سرلوحه کار همه مدیران، استانداران و فرمانداران باشد.

وی خطاب به استاندار خراسان جنوبی افزود: آقای استاندار آیا شما می‌پسندید که در پایان خدمتتان هر اندازه طولانی هم که باشد با یک پیامک عزل شوید و هیچ جلسه‌ای نیز برای تودیع شما برگزار نشود.

بابایی تصریح کرد: چطور می‌شود که برای تودیع فرماندار جلسه شورای اداری برگزار نشود و از مسؤولان، امام جمعه و شورای شهر نیز دعوت به عمل نیاید، به نظر بنده این نوعی بی‌اخلاقی است.

حجت الاسلام بابایی گفت: نماینده مردم در حوزه انتخابیه رایی 52 هزار نفری داشته از طرفی در شهرستان شخصیت های بسیار بزرگ دیگری نیز وجود داشت که انتظار می رفت حداقل با این شخصیت ها مشورتی می شد نه این که از کوچه وبازار بشنویم که فلانی از مدیریتش عزل شده است.

وی درادامه خاطرنشان کرد: ما در حد استاندار، وکیل و وزیر در نخبگان شهرستانی، نفر داریم بنابراین باید فرماندار فردوس از بین شخصیت‌های بومی شهرستان فردوس انتخاب شود و امیدوارم این مطالبه مردمی به گوش استاندار رسیده شود.


رئیس جمهور به وعده خود برای ارائه گزارش 100 روزه عمل نکرد

وی از عملکرد رئیس جمهور نیز انتقاد کرد و گفت: قرار بود آقای رئیس جمهور در پایان 100 روز نخست خدمت خود گزارش توسعه اقتصادی و رفع مشکلات اقتصادی ارائه دهند اما امروز با گذشته یک‌هزار و 100 روز و اواخر خدمت چهار ساله‌اشان، هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

بابایی افزود: هنوز جاده مواصلاتی بین فردوس و مرکز استان یک جاده روستایی است و در ارتباط با بیمارستان، راه‌آهن و قول‌های دیگری که به مردم فردوس داده شده است تاکنون هیچ اقدامی انجام نشده بنابراین از دولت می‌خواهیم که حداقل در اواخر خدمت خود نگاه ویژه‌ای به فردوس داشته باشد.

امام جمعه فردوس همچنین به بیانیه دور از انصاف دبیرکل سازمان ملل در متهم کردن ایران به تضییع حقوق بشر اشاره و تصریح کرد: سازمان ملل قصد دارد این مسائل را به برجام گره بزند تا ما همه‌چیزمان را از دست بدهیم و ما از دولت مردان می‌خواهیم در برابر زیاده‌خواهی‌های آمریکا محکم بایستند و هرگز از حقوق حقه ملت ایران عقب‌نشینی نکنند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار