در چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سنندج مصوب شد
شورای آموزش و پرورش شهرستان سنندج 10 درصد را به میزان شهریه مدارس هیأت امنایی این شهرستان اضافه کرد.
کد خبر: ۸۷۱۵۵۹۸
|
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، چهارمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سنندج با حضور اعضای این شورا به میزبانی آموزش و پرورش ناحیه یک برگزار شد.

در این جلسه علاوه بر بازخوانی مصوبات جلسه سوم شورا توسط دبیر جلسه موارد جدیدی نیز برای طرح در جلسه چهارم قرائت شد.

توجه به ظرفیت گردشگری روستاهای شهرستان سنندج و در اختیار قراردادن فضاهای آموزشی بلااستفاده به تقویت حوزه گردشگری از جمله در روستای دولاب یکی از مواردی بود که در این جلسه مطرح شد و روند چگونگی واگذاری این مکان آموزشی برای تقویت حوزه گردشگری به تصویب اعضا رسید.

الحاق دو روستای دور افتاده این شهرستان به شهرستان دیواندره و افزایش 10درصدی میزان شهریه دریافتی از دانش‌آموزان در مدارس هیات امنایی از دیگر مصوبات این جلسه بود.

همچنین اعضای این شورا در مصوبه‌ای دیگر خواستار تکمیل پروژه ساخت مدرسه ناحیه منفصل شهری نایسر شدند و بر اجرای کامل این پروژه توسط اداره کل نوسازی مدارس تاکید کردند.

اختصاص بخشی از محوطه آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج به فضای عمومی شهری و اجرای طرح تعریض خیابان‌های مولوی، فلسطین و پاسداران از دیگر مصوبه این شورا بود که کلیات آن به تصویب رسید و جزئیات آن و توافقات بین طرف‌های مجری طرح و اداره اوقاف شهرستان به جلسه آتی این شورا و کمیته‌های تخصصی واگذار شد.

پایان پیام.

ارسال نظرات