خبرهای داغ:
امام جمعه موقت فردوس کشتار مظلومانه شیعیان استان کشمیر در هندوستان را محکوم کرد وگفت: متاسفانه رسانه های حقوق بشر چشم و گوش خود را بر این موضوع بستند این حادثه را نادیده گرفته و توجه ها را به سمت ترکیه جلب کردند و کسی دم نزد و این جای تاسف است.
کد خبر: ۸۷۱۵۵۹۹
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، امام جمعه موقت شهرستان فردوس در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: توجه به کانون نماز جمعه و تعطیل کردن کسب و کار موجب خیر زیاد برای بندگان می شود و این نشان دهنده اهمیت بالای نماز جمعه است.

حجت الاسلام شهریاری در ادامه خطبه های نماز جمعه را جز نماز دانست و گفت: خطبه های نماز جمعه به منزله رکعات نماز است و نمازگزار باید به آن گوش دهد در خطبه های نماز جمعه باید مسائل سیاسی و سیاست نیز توجه شود.

وی در ادامه تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدا در در بیش از 850 نقطه کشور نماز جمعه برگزار می شود که باید خدارا شاکر بود.

امام جمعه موقت فردوس در ادامه ورزش های زورخانه ای را ورزشی اخلاق مدار دانست وگفت: ورزش پهلوانی و زورخانه ای از جمله ورزش های اخلاق مدار است که با دیگر ورزش ها تفاوت دارد قهرمان این ورزش با تواضع ترین فرد است و این غلبه برنفس و تواضع یعنی همان قهرمان بودن نزد خدا وجامعه.

شهریاری با اشاره به روز فنی و حرفه ای نیز گفت: این مرکز با ارائه آموزش رایگان حرفه های مورد نظر در جامعه باعث اشتغال زایی می شود ودر شهرستان فردوس 1600 نفر دراین مرکز در حال حرفه آموزی هستند و 10 گارگاه فعال در این زمینه وجود دارد.

وی ضمن تشکر از دست اندرکاران میراث فرهنگی در ثبت جهانی قنات بلده گفت: قنات بلده قدمتی دیرینه دارد که بخش حفاظت فیزیکی آن  به میراث فرهنگی برمیگردد.

امام جمعه موقت فردوس ادامه داد:اگر می خواهیم این قنات برای شهرمان برکت کند باید عمل خوب و عمل به نیت داشته باشیم اگر خود اهل وقف نیستیم لا اقل اجازه بدهیم که به نیت های واقف در این راستا عمل شود.

شهریاری کشتارمظلومانه شیعیان استان کشمیر در هندوستان را محکوم کرد وگفت: متاسفانه رسانه های حقوق بشر چشم و گوش خود را بر این موضوع بستند این حادثه را نادیده گرفته و توجه ها را به سمت ترکیه جلب کردند و کسی دم نزدو این جای تاسف است.

وی رسانه ای کردن این موضوع توسط صداسیما کشور را نیز کمرنگ دانست گفت: متاسفانه صدا سیما جمهوری اسلامی ایران نیز بر روی این مسئله مانور کمی داد انتظار می رفت حق این موضوع بیش از این ادا می شد .

امام جمعه موقت فردوس گفت: هرکس که در ایران اسلامی منصبی گرفت و به سخن رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی عمل کرد و مورد توجه قرار داد حق انقلاب را ادا کرده است در غیر این صورت باید فردا جوابگوی مردم باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها