امام جمعه اشکذر اظهار کرد: امروز اولین جمعه مردادماه سالروز برپایی نماز جمعه است و تا به امروز نزدیک به 900 تریبون نماز جمعه کشور برای تحکیم وحدت و تبیین ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی و یک رسانه مورد اعتماد برای جامعه اسلامی مشغول تبلیغ هستند.
کد خبر: ۸۷۱۵۶۰۹
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر، امام جمعه اشکذر در خطبه های این هفته نمازجمعه اشکذر نمازگزاران را به تقوای الهی دعوت کرد و افزود: پنجم مرداد سالروز برگزاری اولین نماز جمعه در کشور به امامت آیت‌الله طالقانی است.

"حجت الاسلام والمسلمین طالبیان" اظهار کرد: امروز اولین جمعه مردادماه سالروز برپایی نماز جمعه است و تا به امروز نزدیک به 900 تریبون نماز جمعه کشور برای تحکیم وحدت و تبیین ارزش‌های نظام و انقلاب اسلامی و یک رسانه مورد اعتماد برای جامعه اسلامی مشغول تبلیغ هستند.

وی با بیان اینکه نماز جمعه سنگر مسلمانان است و این امتیازی است که تنها مسلمانان از آن برخوردار هستند افزود: نماز جمعه پایگاه معنویت و بیان حق است.

طالبیان شرکت در نماز جمعه را تکلیفی الهی عنوان و ادامه داد: شأن نماز جمعه آن‌قدر بالا است که حتی در قرآن یک سوره با این عنوان آمده است.

وی در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری تشریح کرد: مقام معظم رهبری نماز جمعه را به‌عنوان قرارگاه ایمان، تقوا و بصیرت نام‌گذاری کردند به‌عنوان دیده‌بان خبیر و بصیر خواستار توجه به مسئله مرموز نفوذ دشمن در ارکان نظامی اسلامی هستند که هدف ایجاد شک و تردید در ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی و اقتصادی را دنبال می‌کند.

ارسال نظرات