خبرهای داغ:
به همت هیئت یا زینب(س) برگزار شد؛

یادواره شهدای اطلاعات سپاه استان قم

مراسم گرامیداشت پنجمین سالگرد شهادت نیروهای اطلاعات سپاه قم پنجشنبه شب با حضور قشرهای مختلف مردم و خانواده معظم شهیدان در حسینیه حضرت زینب (س) گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) این استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۵۶۳۱
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در این مراسم پس از قرائت و زمزمه دعای روحبخش کمیل یکی از استادان حوزه علمیه قم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و فداکاری های همه شهیدان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بویژه 6 شهید اطلاعات سپاه قم از آنها به عنوان اسوه های کم نظیر اخلاص و تقوای الهی یاد کرد، و اظهار داشت: این شهدا کسانی بودند، که برای دست یافتن به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت به شدت بی تابی و دلتنگی می کردند، و در زمان حضور بر سر مزار شهدا به شدت منقلب می شدند.

حجت الاسلام سید بهاءالدین ضیایی با اشاره به جایگاه والای شهیدان در نزد خداوند، گفت: شهادت یکی از بهترین پاداش های پرورگار به بندگان، درستکار، صالح و پرهیزکار خود است.

وی همچنین با ذکر خاطره ای از شهدای اطلاعات سپاه قم اراده قلبی و خالصانه به اهل بیت(ع) بویژه حضرت سید الشهدا(ع) را از جمله ویژگی های بارز آنها ذکر کرد، و افزود: این شهیدان نسبت به رعایت حقوق مردم و همچنین کمک به فقیران و نیازمندان پایبندی و تاکید خاصی داشتند، و این مساله به خوبی در رفتارشان قابل مشاهده بود.

این استاد حوزه همچنین با اشاره به سیره و مرام اهل بیت گونه شهدا و ضرورت تبیین باورها و اندیشه های آنها برای مردم، خاطر نشان کرد: تلاش برای آشنایی اقشار مختلف جامعه با فرهنگ بسیار غنی و متعالی جهاد و شهادت در راه خدا از بزرگترین اقدامات و خدمات فرهنگی به شمار می رود.

شهیدان عباس عاصمی، محمود احمدی تبار، علی اکبر جمراسی، مهدی خبیر، ولی الله صحرایی و سید عبدالحسین موسوی نژاد، از جمله افرادی بودند، که در 30 تیر سال 90 و همزمان با ایام نیمه شعبان به همراه تنی دیگر از نیروهای سپاه پاسداران در جریان انجام ماموریت و پاکسازی منطقه سردشت واقع در شمال غرب کشور از عناصر ضد انقلاب پژاک بر اثر انفجارمین به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. 

این مراسم به همت هیئت یا زینب(س) قم ترتیب یافته بود.
ارسال نظرات