هر دولتي به امريكا اطمينان كند نابخرد تر از آن دولت وجود ندارد چراكه در طول تاريخ و در گذشته نزديك كساني كه به امريكا اعتماد و به مردم خود پشت كردند سرنوشت بسيار بدي به دنبال داشتند.
کد خبر: ۸۷۱۵۶۴۱
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۴

ه گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، حجت الاسلام صفري با اشاره به روز جمعه پنجم مرداد سال 1358 كه اولين نماز جمعه بعد از پيروزي انقلاب اسلامي به فرمان حضرت امام خميني(ره) و به امامت آيت‏اللَّه سيدمحمود طالقاني در دانشگاه تهران برگزار شد گفت: از نظر اجتماعي سياسي، نماز جمعه يك كنگره عظيم هفتگي است كه بزرگترين كنگره‌ي اسلامي بعد از كنگره‌ي سالانه‌ي حج بحساب مي آيد.

وي با بيان اينكه هیچ جایی دنیا و حتي ایران نمي توان اجتماع و همايشي همانند نماز جمعه و بدون هيچ هزینه تشکیل داد افزود: مردمي و مستقل بودن نماز جمعه از جمله دلايل استقبال و تداوم اين حركت عظيم مردمي است.

امام جمعه گرمي علت اشاره مكرر به بعضي از موضاعات در نماز جمعه از جمله آگاه بودن مردم در برابر توطئه هاي دشمنان را دشمني ها و توطئه هاي مكرر دشمنان عليه ايران و امت اسلامي اعلام كرد و گفت: دشمنان اسلام قصد دارند امت اسلامی را متفرق کند تا از اين طريق امت اسلامي ضعيف كنند.

وي با بيان اينكه هر دولتي به امريكا اطمينان و اعتماد كند احمق تر از آن دولت وجود ندارد افزود: در طول تاريخ و در گذشته نزديك كساني كه به امريكا اعتماد و به مردم خود پشت كردند سرنوشت بسيار بدي به دنبال داشتند.

حجت الاسلام صفري گفت: ما نبايد اجازه بديم تا عزت و افتخار و عظمتي كه ايران اسلامي به خاطر جانفشاني عده اي بدست آورده بخاطر خيانت و سوء استفاده عده اي ديگر از بين برود.

وي با اشاره به سخنان صريح مقام معظم رهبري در مورد برخورد با حقوق بگيران نجومي و غير متعارف گفت: برخورد نباید صوری و بخاطر چشم مردم باشد بلکه باید واقعی باشد چراكه اين گونه افراد لياقت داشتن همچين جايگاهي در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را ندارند.

وي با اشاره به 6مرداد كه همزمان با سفر مقام معظم رهبري به شهرستان گرمي است كه بنام گرمي هم نامگذاري شده است اظهار كرد: براي اين روز نخبگان و فرزندان تاثيرگذار اين شهرستان از اقصي نقاط كشور و حتي دنيا دعوت شدند كه براي استقبال ازاين مهيمانان همه كمك كنند تا ضمن آبرو داري، براي شهرستان كار مفيدي صورت گيرد.

حجت الاسلام صفري ضمن انتقاد از بزرگنمايي مشكلات شهرستان گرمي بخصوص در عرصه فضاي مجازي گفت: ما نبايد شهرستان گرمي را بخاطر داشتن تعدادي مشكلات در فضاي مجازي تخريب كنيم.

وي افزود: اگر در كنار انتقاد بخاطر مسائل و مشكلات، خدمات ارزنده اي كه بعد انقلاب به اين شهرستان صورت گرفته بازگو نشود، كفران نعمت بحساب مي آيد.

ارسال نظرات