امام جمعه بیله سوار با بیان اینکه برخی دولتمردان باید ادبیات بی شرمانه گفتاری خود را اصلاح کنند گفت: سپاه پاسداران نیز باید در بحث فیش های حقوقی نجومی وارد صحنه شده و اقدام انقلابی خود را انجام دهند.
کد خبر: ۸۷۱۵۶۴۵
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، حجت الاسلام کریم قیاسی در خطبه های نمازجمعه شهر مرزی بیله سوارمغان اظهار کرد: خداوند برای تحصیل تقوا، برنامه های متنوعی قرار داده است که نمازجمعه یکی از ان برنامه ها است و وسیله ای برای قرب الهی و تقوا است.

وی گفت: روز جمعه، مشهد عظیم است و روزی است که کلمه تقوا در آن روز شنیده و اعلام می شود.

امام جمعه بیله سوار عنوان کرد: نماز جمعه حج فقراست، به طوری که در روایات امده، حضرت علی علیه السلام زندانیان بدهکار و افرادی که به علت مشکلات مالی زندانی بودند را در شرایط خاصی به نماز جمعه می اوردند و می فرمودند: نباید کسی در این روز از نماز جمعه محروم شود.

وی با اشاره به سالگرد اولین اقامه نمازجمعه در کشور و تبریک و تشکر از دستندرکاران نمازجمعه در این روز گفت: در حال حاضر در بیش از 900 نقطه از کشور مراسم عبادی سیاسی نمازجمعه به شکل منظمی برگزار می شود و این از برکات انقلاب و نظام اسلامی است.

وی افزود: نمازجمعه تریبون نظام و مردم است و باید هر مسئول در این روز اقدامات انجام گرفته در حیطه مدیریتی خود را تشریح و به مردم تبیین کند.

امام جمعه بیله سوار در خطبه دوم نمازجمعه شهر بیله سوار در خصوص کودتای نظامی نافرجام در ترکیه گفت: این کودتا آروزی استکبار جهانی و امریکا بود زیرا که استکبار به دنبال تضعیف و تجزیه کشورهای اسلامی و منطقه است.

وی افزود: نتیجه کودتا و هدف استکبار این است که رژیم صهیونیستی در حاشیه امن قرار داشته باشد و مسئله فلسطین به فراموشی سپرده شود.

حجت الاسلام قیاسی گفت: علی رغم اینکه با برخی اقدامات «اردوغان» مخالف هستیم اما به هیچ وجه کودتا را تائید نمی کنیم و مخالف کودتا در کشورها هستیم.

امام جمعه بیله سوار به حوادث کشمیر هندوستان که منجر به کشته شدن چند تن از مسلمانان و مجروح شدن هزارن نفر دیگر در این منطقه شده اشاره کرد و اظهار داشت: نباید حوادث کشمیر در پس اتفاقات اخیر منطقه به فراموشی سپرده شود و مسئولان همچنانیکه به حوادث کشورهای اروپایی همچون فرانسه و انگلیس واکنش نشان می دهند به حوادث کشمیر نیز باید واکنش نشان دهند.

حجت الاسلام قیاسی بار دیگر به موضوع بسیار مهم فیش های حقوقی پرداخت و گفت: این موضوع هنوز به شکل کامل و شفاف حل نشده و مجموعه مراکز پاسخگویی از جمله مجلس شورای اسلامی، دیوان محاسبات، دولت و سایر دستگاه های درگیر باید به شکل شفاف و صریح به مردم توضیح دهند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری موضوع دریافت حقوق های میلیونی و دست درازی به بیت المال را خیانت، ظلم و حرام خواری عنوان کرده اند گفت: برخی مسئولان دولتی بی ادبانه و بی شرمانه در مقابل فرمایش رهبری ادبیات مخالف ایشان را مطرح می کنند که این هم به نوعی ظلم است و وظیفه نشناسی ان فرد را در قبال رهبری نشان می دهد.

وی با انتقاد شدید از اظهارات بی شرمانه برخی مسئولان دولتی خطاب به انها گفت:دولتمردان باید ادبیات گفتاری خود را اصلاح کنند و در مقابل نظر رهبری موضع گیری خلاف واقع نداشته باشند.

امام جمعه بیله سوار در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تحسین اقدام اخیر سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در برخورد و دستگیری یکی از روسای بانک های کشور گفت: سپاه پاسداران باید در بحث فیش های حقوقی نجومی وارد صحنه شده و اقدام انقلابی خود را انجام دهند.

وی گفت: بنابه گفته مسئولان سپاه، این سازمان در بحث فساد اقتصادی و حقوق های نجومی وارد شده و امیدواریم غارت گران حقوق مردم به زودی مجازات شوند.

حجت الاسلام قیاسی در انتها گفت: مردم منتظر اقدام عملی دولت در بحث حقوق های حرام هستند و نیجه این نشود که تنها به حرف بسنده شود و دزدی های قبلی نیز از یاد برده نشود و لذا باید آن چند نفر معرفی و محاکمه شوند.

ارسال نظرات