به علت گرمای هوا و مصرف بالای برق در استفاده مداوم از وسایل سرمایشی، بامداد امروز جریان برق بخشی از شهر اصلاندوز قطع شد.
کد خبر: ۸۷۱۵۶۴۸
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، چند روزی است مردم شهر اصلاندوز شاهد گرمای شدید هوا هستند و این شدت گرما باعث شده مردم بیشتر از وسایل سرمایشی از جمله کولرگازی استفاده کنند.

بعلت افزایش مصرف بیش از برق و استفاده از کولرهای گازی و آبی جریان برق مناطقی از شهر اصلاندوز قطع شده و مردم از نخستین ساعات بامداد امروز تا صبح بدون برق و استفاده از وسایل سرمایشی سپری کردند.

فرج زاده رییس اداره برق اصلاندوز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اصلاندوز گفت:بعلت گرمای شدید هوا و استفاده مداوم از وسایل سرمایشی از جمله کولرهای گازی و آبی بامداد امروز شاهد قطعی جریان برق پست روبروی مخابرات اصلاندوز و خیابان انقلاب این شهر شدیم که با تلاشمأموران شرکت توزیع نیروی برقجریان برقاین مناطق دوباره وصل شد.

وی از شهروندان و روستاییان خواست در مصرف برق صرفه جویی کنند تا مشکلی از لحاظ قطعی برق در طول تابستان نداشته باشیم.

گرمای هوای اصلاندوز به‌گونه‌ای است که نمی‌توان حتی یک لحظه هم وسایل خنک‌کننده که عمدتا پرمصرف هستند را خاموش کرد و این موضوع باعث شده تا میزان مصرف برق در این شهر بالا باشد.

بر اساس این گزارش،باید فرهنگ سازی مناسب برای مصرف برق در اصلاندوز انجام شود تا مشکلی برای رسیدن پیک بار به بیشتر از میزان تعیین‌شده نباشد و تابستان امسال بدون خاموشی سپری شود.

ارسال نظرات