در سال 95 بیش از 8 هزار و 500 نفر روز بسیجی در اردودهای جهادی در خلخال به ارائه خدمت به روستائیان خواهند پرداخت.
کد خبر: ۸۷۱۵۶۶۳
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، مصطفی کریمی در جریان بازدید از گروه‌های اردوهای جهادی در شهرستان خلخال اظهار کرد: بیش از 8 هزار و 500 نفر روز بسیجی خواهر و برادر در سال 95 در اردوهای جهادی در روستاها حضور دارند.

وی گفت: با توجه به فرمایشات حضرت امام (ره) که نباید قشر محروم و کم درآمد در روستاها و ضعفا نباید فراموش شوند گروه‌های جهادی با حضور در روستاها به ارائه خدمات می‌پردازند که ارائه خدمت به خانواده معظم شهدا و محرومان و کسانی که برای برداشت محصولات خود کمکی ندارد در اولویت کمک توسط گروه‌های جهادی برای برداشت محصولات قرار دارند.

فرمانده سپاه خلخال گفت: در سال 95 بیش از 8 هزار و 500 نفر روز بسیجی در اردوهای جهادی در خلخال به ارائه خدمت به روستائیان خواهند پرداخت.

کریمی افزود: هفت گروه جهادی در شهرستان خلخال در حال حاضر در حال فعالیت در عرصه‌های کمک رسانی به اهالی روستاها در برداشت محصول هستند که نسبت به سال گذشته 30 درصد افزایش حضور بسیجیان در اردوهای جهادی دیده می‌شود.

وی در پایان سخنان خود بیان کرد: در حال حاضر که فصل برداشت محصولات زراعی است گروه‌های جهادی بهتر می‌توانند در خدمت روستاییان باشند.

ارسال نظرات