کلنگ احداث پروژه 22 واحدی موقوفه در شاهرود به زمین خورد

کلنگ آغاز عملیات احداث پروژه 22 واحدی موقوفه ملأ ابراهیم و احمد وثیقی با مشارکت بخش خصوصی در شاهرود به زمین خورد.
کد خبر: ۸۷۱۵۶۷۰
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان،‌به نقل از ستاد راهبردی اطلاع‌رسانی وقف در استان سمنان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در آئین کلنگ زنی پروژه 22 واحدی موقوفه ملأ ابراهیم و احمد وثیقی که با مشارکت بخش خصوصی به بهره‌برداری خواهد رسید اظهار کرد: موقعیت‌های سرمایه‌گذاری در موقوفات استان سمنان توسط بخش اقتصادی معاونت بهره‌وری موقوفات و بقاع متبرکه استان شناسایی شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله واحدی افزود: کاتالوگ حاوی اطلاعات مربوط به این موقوفات جهت معرفی اجمالی توسط معاونت بهره‌وری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهیه‌شده و علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در موقوفات می‌توانند با مراجعه به اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان نسبت به انتخاب پروژه مدنظر خود اقدام نمایند.

وی با اشاره به جایگاه موقوفات و نقش این سنت حسنه در رفع معضلات اجتماعی تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت موقوفات می‌توان در راستای عملیاتی کردن اقتصاد مقاومتی گام برداشت.

واحدی گفت: با سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در موقوفات، درآمد سالیانه موقوفات رشد قابل‌توجهی خواهد کرد و با توجه به نیات واقفان خیراندیش که بیشتر در جهت رفع معضلات اجتماعی است، می‌توان بدون نیاز به اعتبارات دولتی نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام نمود.

وی افزود: افرادی که در این راه قدم گذاشته و نسبت به سرمایه‌گذاری در موقوفات اقدام می‌کنند، علاوه بر اینکه موجبات اجرای بهتر و بیشتر نیت واقفان خیراندیش را فراهم می‌کنند، در ثواب این کار نیک سهیم بوده و از خیرات موقوفه بهره‌مند خواهند شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان عنوان کرد: زمین موقوفه ملأ ابراهیم و احمد وثیقی که با جهت طلاب حوزه علمیه اسماعیلیه شاهرود وقف شده، پس از اتمام پروژه و واگذاری سهم موقوفه به اجاره دارای درآمد خوبی خواهد شد و سرمایه‌گذار بخش خصوصی که موجبات اجرای نیت موقوفه را فراهم کرده در اقدام خیرخواهانه واقف خیراندیش سهیم خواهد بود.

لازم به ذکر است زمین موقوفه ملأ ابراهیم و احمد وثیقی به مساحت 960 مترمربع در شهر شاهرود واقع است و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در 2 بلوک و با متراژ حدود 3700 مترمربع، 22 واحد 135 متری در آن احداث خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار