نخستين زایمان V.BACK ( زایمان طبیعی بعد از سزارین قبلی ) در بیمارستان 15 خرداد مهدیشهر انجام شد .
کد خبر: ۸۷۱۵۶۸۰
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۴
به گزارش خبرگزاري بسيج از مهديشهر، شاهمرادی مسئول بخش بلوک زایمان بیمارستان 15خرداد مهدیشهر با اعلام این خبر گفت: اولین مورد از زایمان های طبیعی بعد از سزارین قبلی به همت متخصصین و پرسنل بیمارستان 15 خرداد مهدیشهر انجام شد.

وی افزود: مادر 29ساله با سابقه یک بار زایمان طبیعی و یک بار سزارین جهت انجام زایمان سوم در بخش بلوک زایمان این مرکز بستری گردید و به همت دکتر مهرپرور متخصص زنان و زایمان و پرسنل مامایی بیمارستان و انجام کنترل های خاص برای مادر باردار، وی موفق به انجام زایمان طبیعی شد. حال عمومی مادر و نوزاد نیز خوب میباشد.

عبدوس رئیس بیمارستان 15 خرداد مهدیشهر نیز ابراز امیدواری کرد: با فراهم آمدن امکانات انجام زایمان های بدون درد و زایمان های V.BACK در بیمارستان 15 خرداد مهدیشهر، شاهد افزایش آمار زایمان های طبیعی باشیم.

لازم به ذکر است: زایمان های V.BACK گونه ای از زایمان های طبیعی هستند که برای انجام زایمان طبیعی در مادران با سابقه سزارین قبلی مورد استفاده قرار میگیرند. یکی از دلایل کاهش آمار زایمان طبیعی، پرخطر بودن انجام زایمان طبیعی در مادران با سابقه سزارین قبلی میباشد که خوشبختانه با پیشرفت های صورت گرفته و امکان انجام زایمان های V.BACK ، برای این مادران نیز امکان انجام زایمان طبیعی کم خطر فراهم شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها