این روز ها که حقوق های نامتعارف افکار مردمی را درگیر خود کرده و رئیس جمهور کشورمان نیز برکناری و عزل مدیران نجومی بگیر را مطرح کرده است در سایت های خبری و فضای مجازی بیش از پیش نمایان است.
کد خبر: ۸۷۱۵۶۸۳
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر، پس از برملا شدن فیش حقوق های نجومی 950 مدیر دولتی واکنش های بسیاری از سوی مردم انجام یافت که دولت برکناری این مدیران دولتی را مطرح کرد؛ حال 17 فیش حقوقی نامتعارف دیگر که در لیست دوم حقوق های نجومی به بیرون درز کرده است واکنش ها را به سوی دولت متمرکز کرده است که برخورد دولت با مفسدان اقتصادی چگونه خواهد بود.

پس از آنکه این عملکرد مسئولین نجومی بگیر برملا شده است، احساس می شود که هیچگونه نظارتی بر مجموعه های اداری و دولتی نمی شود.

حال لیست دوم حقوقهای نجومی که توسط 17 شخص حقوقی به بیرون درز کرده است دوباره عدم نظارت دستگاههای امر دولتی را نشان میدهد؛ این درحالی می باشد که خیلی سعی شده این لیست بیرون درز نکند.

ریس بیمارستان بقیته الله 380 میلیون
ریس بیمارستان امام خمینی425میلیون
ریس مترو تهران حومه 225 میلیون
ریس بیمارستان الزهرا 326میلیون
ریس بیمارستان شفا 189میلیون
ریس بیمارستان جم329میلیون
ریس بیمارستان میلاد 382میلیون
ریس بیمارستان الجواد 376میلیون
ریس شرکت پارس خودرو332میلیون
ریس شرکت سایپا دیزل462میلیون
ریس شرکت سایپا گستر 395میلیون
ریس شرکت مگا موتر 462میلیون ریس شرکت کویر تایر385میلیون
ریس شرکت یزد تایر294میلیون
ریس شرکت ایران تایر 195میلیون
ریس شرکت کرمان خودرو396میلیون
ریس دیوان محاسبات 436میلیون
ریس آمار ایران 263میلیون.

حقوق های نجومی برخی از مدیران دولتی بالطبع تبعیضی است که مردم نمی تواند آن را هضم کنند؛ چرا که پایه و اساس جمهوری اسلامی ایران با عدالت محوری، اخلاق مداری، مبارزه با فساد مالی و ظلم ستیزی و ... درست شده است حال خود مسئولین امر در عمل به این اصول ناکارآمد عمل میکنند.

نویسنده: میلاد عسگری


ارسال نظرات