امروزه با فعالیت احزاب و گروههای سیاسی در سطح شهرستان ها و استان و اختلافاتی که بین آنها به وجود آمده محرومیت و عدم پیشرفت متوازن به وفور قابل مشاهده است.
کد خبر: ۸۷۱۵۶۹۱
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۹

علیرضا حسینی طی گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کوثر اظهار کرد: با توجه به گروه و احزاب فعال در سطح استانها و شهرستانها بایستی با آسیب شناسی در حوزه توسعه و آبادانی وارد عمل شد و هر گونه فعالیت سیاسی بین احزاب را که در پایان منجر به اختلاف و در پی آن محرومیت برای منطقه را رقم خواهد زد، کنترل کرد.

وی ادامه داد: خصوصی سازی مسئولیت و یا هر مقامی در هر منطقه ای خیانت به مردم و منطقه است؛ چرا که همه مسئولین در راستای خدمت به مردم و توسعه همه جانبه منطقه و همچنین آبادانی ایران اسلامی پشت میز مدیریت نشسته است.

کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: در همین راستا بررسي وضعيت احزاب و گروهها چه منحرف و چه سالم براي سلامت آينده ي انقلاب اسلامي، نحوه ي برخورد افراد مؤمن و متعهد و خط امام با اين تشکلّها و همچنین چگونگی خدمت به مردم بسيار ضروري مي باشد که هر شخص به نوبه خود برای درک این موضوع مسئولین بزرگی دارد.

فرماندار سابق شهرستان کوثر اضافه کرد: بالکانیزه کردن افکار و یا روش خدمت به مردم و یا تهدید وحدت ملی در جامعه اسلامی از جمله ارکانی است که می بایست هر گروه و حزبی از آن پرهیز کند؛ چرا که تکه تکه کردن همبستگی مردم، ارزش ها و آرمانهای انقلاب برای هر شخص مدیر و مسئولی حکم خ یانتبه مملکت را دارد؛ پس نباید در هر گروه و حزبی که فعال هستیم فقط صلاح خود را احکام قرار دهیم زیرا هدف خدمت به مردم و توسعه همه جانبه منطقه است و این راز خروج از هر گونه تحریم و تهدید می باشد.

حسینی افزود: وضعیت سیاسی در کشور هم مصداق این عمل است که نباید حزب را ملاک موفقیت و پیشرفت منطقه دانست؛ چرا که هیچ حزب و گروه سیاسی (اصولگرا و اصلاح طلب) دوام نداشته است.

وی ادامه داد: خدمت کردن به مردم و محرومیت زدایی بایستی رکن اصلی یک مسئول در هر حزب و گروهی باشد تا بتواند حداقل چند صباحی که به عنوان خدمت گذار در منطقه فعالیت داشته است عملکردی مطلوب برای خود رقم بزند.

کارشناس مسائل سیاسی ابراز کرد: با به وجود آمدن اختلاف بین احزاب تنها قشری که ضرر میکند و محرومیت را به جان می خرد مردم است؛ همه مسئولان بایستی در راستای خدمت به مردم و بدون گروه بازی از صیانت تولید و اشتغال دفاع کنند.

حسینی اضافه کرد: امروزه با توجه به تهدید و تحریم آمریکا علیه ایران اسلامی؛ نقش مردمی بر پایه وحدت و انسجام ملی در هر عرصه ای قابل ستایش می باشد که بخش اعظم آن در سیاست های اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر انقلاب مطرح شده است مشاهده می شود.

فرماندار سابق شهرستان کوثر اظهار کرد: امروزه جنگ جنگ اقتصادی است و تولید و اشتغال کشور نیازمند کمک است و چون مسئول صیانت از اشتغال بر عهده دولت است لازم است به شکل جدی تری در این زمینه ورود پیدا کند تا به دور از هر گروه و حزبی طرح های توسعه و آبادانی را در منطقه ریل گذاری کنند.

حسینی در پایان ابراز کرد: همنوايي و همدلي مردم در تصميم گيري ها، از بين بردن مشكلات و موانع، صیانت از اشتغال و محرومیت زدایی از جمله پایه و اساسی است که بایستی هر شخص مسئولی در مسئولیت خود به آن عمل کند.

ارسال نظرات