مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب، گفت: ایران دارای یک عقبه ایدئولوژیکی و هویت انقلابی است و ترس دشمن بخاطر این دو ویژگی کاملا ملموس است
کد خبر: ۸۷۱۵۷۷۸
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج از هرمزگان، حجت الاسلام عظمتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب در حاشیه معرفی مسئول عقیدتی و نظارت حوزه مقاومت بسیج شهید رحیمی میناب، با اشاره به اینکه دشمنی آمریکا با ایران بخاطر هویت انقلابی بودن ایران می باشد، افزود: آمریکایی ها دشمن هر اسلامی نیستند آنها به دنبال مخالفت با مسلمانان دارای هویت انقلابی هستند و تلاش می کنند هویت انقلابی را از افراد بگیرند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب، اظهار داشت: ایران دارای یک عقبه ایدئولوژیکی برگرفته از مهدویت است بخاطر همین دشمن دائم تبلیغات خود را با پوچی گرایی گسترش می دهد و وانمود می کنند که آخرتی در پیش نخواهد بود.

حجت الاسلام عظمتی، تصریح کرد: دشمن بداند که ایران اسلامی با داشتن مسلمانان دارای هویت انقلابی و خداجوی هیچ وقت جلو آمریکا سر خم نخواهند کرد و با اقتدار و صلابت در همه حال گوش به فرمان ولی امر مسلمین خود هستند .
به گفته حجت الاسلام عظمتی دشمنی آمریکا با ایران بخاطر عقبه ایدئولوژیکی و هویت انقلابی بودن ایران اسلامی است که با صادر کردن این هویت انقلابی دنیا را در یک پیچش تاریخی قرار داده است.

وی، تصریح کرد: امروزه دنیا تشنه معارف قرآنی است و دشمن دانسته که ایران اسلامی با اعتقاد به مهدویت صادر کننده هویت انقلابی بر گرفته از معارف اسلامی است .

ارسال نظرات