مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه حضرت رسول کرمان گفت: ، فتنه اقتصادی ادامه ی فتنه ی دهه ی ۶۰ ، فتنه دهه ۷۰ و فتنه دهه ی۸۰ می باشد که عده ای در داخل می خواهند با ترویج روحیه ی تجمل گرایی پازل فتنه را کا مل کنند
کد خبر: ۸۷۱۵۸۰۴
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا کمالی در یادواره شهداء امیرآباد نظریان عنبرآباد افزود: این یادواره ها ، گردهمایی ها  یک پیام دارد که شهداء راهتان پر رهرو،  مسیرتان زنده و خطتان سبز و پررنگ باشد  و ما در این مسیر ذره ای از ارزش ها کوتاه نمی آییم  و راهی که شما رفتید ما هم این راه را ادامه  می دهیم .

وی افزود : قرآن کریم  می فرماید فکر مکنید شهداء مرده اند بلکه زنده اند و نزد پروردگار خود روزی می خورند ، شناخت و درک ما نسبت به شهداء حکایت آن کورهای مادر زادی است که نمی توانند رنگ ها را تشخیص دهند و این را قرآن به آ ن اشاره کرده است .

55

حجت الاسلام کمالی  افزود: خداوند به شهداء چند مدال می دهد اولین مدالی که خداوند به شهداء می دهد این است همین رزمنده ی من از خانه خداحافظی می کند  در راه خدا برای جهاد کردن می رود  خداوند به فرشتگان می فرماید نگاه کن به زمین ببین چه بنده ای دارم و هر قدم که بر می دارد از سیئات او بر میدارم و بر حسناتش می افزایم و او را می بخشم .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه حضرت رسول(ص) کرمان افزود: دومین مدالی که خداوند به شهید داده است می فرماید می آید در میدان نبرد می جنگد و می غرد ،می رزمد و بر روی زمین می افتد فرشتگان الهی می آیند سر این رزمنده را از روی زمین بلند می کنند و صدا می زنند و می گویند بشارت باد بر تو بر چیزی که هیچ چشمی ندیده و گوشی نشنیده و بر قلب هیچ بنی بشری خطور نکرده است .

وی افزود: شهداء رفتند که ما بمانیم ، آزادانه زندگی کنیم ،  آزادانه تصمیم بگیریم ، برای خودمان آقای خودمان باشیم ، دین خودمان را داشته باشیم و از  زیر سلطه  استکبار بیرون بیاییم و شهداء به ما بشارت می دهند ای بازماندگان از قافله شهداء نترسید ناراحت نباشید شما ها هم به ما ملحق می شوید .


حجت الاسلام کمالی افزود: امروز آسایش ، امنیت ، عزت  و آزادی ما به برکت خون همین شهدای عزیز است  امروز سایه ی ناامنی در فرانسه که به قول خودشان مهد تمدن و آزادی  است توان  آنها را گرفته و خواب را از چشمانشان برده است ، دشمن از انقلاب اسلامی سیلی خورده است  می ترسد و می دانند که این انقلاب زیر انداز سفره ی امام زمان (عج) است و برای دست دادن این پرچم به دست صاحب اصلی اش امام زمان (عج)  ما چاره ای جز نابودی اسرائیل نداریم ،  وقتی که  شعار می دهیم ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند این شعار معنا دارد زیرا در کوفه امام علی (ع) پرچم را به دست مسلمانان آن زمان داد آنها امانتداری نکردند ،  اما  امام(ره)  فرمود ما این پرچم عزیز را که بواسطه ریخته شدن خون هزاران شهید به دست ما رسیده  باید به دست صاحب اصلی اش امام زمان (عج)  برسانیم.


وی افزود: دشمن فهمیده عامل اصلی فروپاشی زور گویان و عقب نشینی استکبار از منطقه و پیروزی انقلاب اسلامی اسلام است و مشکل آنها با هسته ای ، عراق و سایر مسائلی که مطرح می کنند نیست بلکه مشکل اصلی آنها اسلام ناب است .

حجت الاسلام کمالی افزود: این انقلاب که تجلی اسلام ناب است باعث مرگ تدریجی استکبار ، اسرائیل ، انگلیس و در رأس آنها آمریکای جنایتکار است .

وی افزود: آنها در محافلشان می گویند اگر انقلاب اسلامی بالای ۳۵ سال دوام آورد، اگر روحیه ی انقلابی و جهادی همچنان پا برجاست و اگر محور مقاومت شکل گرفته همه به خاطر اسلام ناب است و آنها به دنبال نابودی این نرم افزار مهم هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه محمد (ص) کرمان افزود: انقلاب اسلامی  به دنبال این است با پیروزی در سوریه ،  نابود کردن اسرائیل و آل سعود پرچم اسلام را به دست صاحب اصلی اش امام زمان (عج) برساند ،  دشمن از شکل گیری این قدرت بزرگ محور مقاومت ترسیده و برای محو  نرم افزار اسلام در چند محور برنامه ریزی کرده است.

وی افزود : در  محور اول  دشمن به دنبال این است  که انقلاب اسلامی را  به انقلاب سکولار تبدیل کند  سکولار یعنی دین از سیاست جدا باشد مثلا در مسجد نمازت را بخوان چکار دارید آمریکا چکار می کند ، افراد بی گناه را ترور می کنند،  سر بچه ی سه ساله را می برند و زنده زنده سر کودکان را می برند ، اصل دنیای اسلام و نرم افزار اسلام مبارزه با خوی وحشی گری و استکبار است .

حجت الاسلام کمالی افزود: در محور بعدی دشمن از طریق این پیاده نظام ها  و غفلت زده گان جامعه آمده است و می گوید رابطه با غرب عزت است  دشمن می خواهد روحیه ی انقلابی و جهادی را از ما بگیرد باید مواظبت کنیم و  بیدار باشیم .

وی با اشاره به نفوذ افزود: مقام معظم رهبری هفتاد بار کلمه ی نفوذ را به کار برده است ، و این نفوذ را حتی در بعضی از هیئت های مذهبی  و مساجد می بینیم که  هیئت های مذهبی مساجد ما در ماه محرم  سخنران دعوت می کنند بعضی ها می گویند  سخنران آمد حق ندارد در مورد مسائل سیاسی ،  انقلاب و ارزش ها   صحبت کند به این می گویند سکولاریسم یعنی همان بی درد کردن جامعه ی دینی ، امام حسین (ع) و شهدای ما برای مبارزه با ظلم صفتان و خفاشان  شهید شدند .

حجت الاسلام کمالی افزود: محور بعدی بحث  تحت تأثیر قرار دادن مدیران انقلاب اسلامی  است ، مقام معظم رهبری بحث انقلابی گری را می فرماید. در دانشگا ها ، مراسمات و وزارت ارشاد چه خبر است وزارت ارشاد جدیدا  یک تست  داده که مو سیقی دانان را به حوزه علمیه بفرستید و این اوج سقوط برخی از  انسان ها است و می گویند مرگ بر آمریکا جزء روحیات انقلابی نیست ، قرآن کریم می فرماید  قتل الاصحاب یعنی مرگ برآمریکا  زیارت عاشورا یعنی مرگ برآمریکا ،…… و  "اشدا علی الکفار" یعنی مرگ بر آمریکا !

وی افزود: برخی افراد می گویند مرگ بر آمریکا نگوییم یعنی قرآن را فراموش کنیم و به دنبالند قرآنی را به ما عرصه کنند که آیات جهاد و مبارزه با استکبار را از آن بر دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه  محمد (ص) ناحیه کرمان افزود: اصل بعدی برای از بین بردن نرم افزار انقلاب اسلامی تضعیف ولایت فقیه و تضعیف روحیه ولایت پذیری مسؤلین است اما متأسفانه در بعضی از مسئولین این را می بیینیم که خودشان را در طراز ولی فقیه می بینند حال آن که یادشان رفته با رأی این مردم امدند تا مجری برنامه های انقلاب باشند نه نظریه پرداز !


وی  افزود :  محور بعدی نابود کردن نرم افزار اسلام فعال کردن پیاده نظام های داخلی خودشان در کشور است ،  قرآن کریم می فرماید دشمن اصلی شما یهود و صهیونیسم است در فتنه ۸۸ آقای نتانیاهو دشمن اصلی ما می گوید سرمایه های اصلی خود در ایران را پیدا کردیم و سرمایه های اصلی  نتانیاهو سران فتنه ، محمد خاتمی ، میر حسین موسوی و…هستند.

وی افزود: محور دیگر ترویج ابتذال اخلاقی ، دینی  و فرهنگی است  دشمن با ترویج بی حجابی ،  ماهواره هایی که امروز بر باب منازل  نصب کرده ،  چهره های ابتذال و بزک شده را به جوانان جامعه نشان می دهند تا روح جهادی و انقلابی و شور و نشاط انقلابی را بگیرد و نظام را مثل اندلس کند  ، عامل اصلی فروپاشی انقلاب موس(ع) و مسلمانان همین ابتذال فرهنگی  بود ، امروز خواهران با حفظ حجاب ،  تربیت فرزندانشان و گرم نگه داشتن کانون خانواده مواظبت کنند دشمن به این هدف خودش نرسد .


نماینده ولی فقیه در سپاه محمد (ص) کرمان افزود : محور بعدی جلوگیری از پیشرفت های علمی و سیاسی است و می بینیم  چقدر  پیشرفت های علمی پایین آمده اند و متاسفانه شاهد سیر صعودی مسائل علمی مثل دهه ی گذشته نیستیم ، چرا این قدر وابسته هستید تمام دنیا فهمید که باید روی پای خودش بایستاد کشوری مانند چین با جمعیتی بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون نفر روی پای خود ایستاده است و بنگاههای اقتصادی را فعال نموده است اما کشور ما با هفتاد میلیون جمعیت و این همه ذخیره نمی تواند روی پای خود بایستد؟در ایران بعضی ها از سیری دارند می میرند و بعضی ها هم از گرسنگی دارند می میرند و این روحیه ای است که آمریکایی ها برای از بین بردن نرم افزار اصلی اسلام به خورد جامعه داده اند.

وی  با اشاره به حقوق های نجومی  افزود: محور بعدی ترویج دنیا گرایی و تجمل گرایی است ، این تفکر سرمایه داری و لیبرالیسمی که توسط بعضی از سرمایه سالاران به داخل این نظام رخنه کرد و می خواهند فتنه ی جدید را تحت عنوان فتنه اقتصادی رقم بزنند و با ناکارمد نشان دادن نظام مردم را بد بین کنند .

سخنران یاواره شهداء افزود: این فتنه اقتصادی  ادامه ی فتنه ی دهه ی ۶۰ ، فتنه دهه ۷۰ و فتنه دهه ی۸۰ می باشد که عده ای در داخل می خواهند  با ترویج روحیه ی تجمل گرایی پازل فتنه را کا مل کنند.

حجت الاسلام کمالی با اشاره به محور بعدی غفلت کردن از دشمنان  افزود: مسئولین ما دچار نوعی غفلت زدگی شده اند و ویروس بی دردی در افکار آنها نفوذ کرده است.

وی در پایان افزود:  مردم عزیز مواظب دنیا باشید که دنیا و دنیا پرستان دنبال این هستند راه  ما را از راه شهداء جدا کنند و  ما را از یاد شب اول قبر و قیامت غافل کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات