نماینده مردم آذرشهر در مجلس در گفتگو با «بسیج»عنوان کرد
نماینده مردم آذرشهر در مجلس گفت: رواج بی بند و باری ناشی از برنامه های ماهواره ای در کشور ما باعث بروز مشکلات فراوانی در بسیاری از عرصه ها مخصوصاً عرصه فرهنگی شده است.
کد خبر: ۸۷۱۵۸۰۷
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸

احمد علیرضایی بیگی نماینده مردم آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به آثار سوء ماهواره بر زندگی افراد اظهار داشت: رواج بی بند و باری ناشی از برنامه های ماهواره ای در کشور ما بدون زمینه سازی باعث بروز مشکلات فراوانی در بسیاری از عرصه ها مخصوصاً عرصه فرهنگی شده است.

وی افزود: متأسفانه نارسایی های که در رسانه ملی وجود دارد موجب یکه تازی شبکه های ماهواره ای و ضد انقلاب در فضای جامعه ما شده است؛ یعنی هر چه قدر رسانه ملی ما به ذائقه جوانان و مردم توجه نکرده و به درستی جواب نمی دهد جای خالی آن را ماهواره پر می کند که طبیعتاً آثار ناهنجار و نتایج اسفباری را به دنبال خواهد داشت.

این نماینده مجلس با اشاره به گفته وزیر ارشاد مبنی بر اصلاح قانون ماهواره و تبلیغ محصولات فرهنگی در آن بیان داشت: قانون ممنوعیت از ماهواره وجود دارد اما کسی به آن عمل نمی کند بسیاری از مردم بدون اینکه اراده ای از خودشان داشته باشند در چنگ قانون شکنان قرارگرفته اند لذا نباید مردم مجرم شناخته شوند.

نماینده مردم آذر شهر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در حال حاضر اینترنت در کشور ما محدودیتی ندارد و ماهواره هم همان ها را پخش می کند، لذا بهتر است در این خصوص چاره جویی شود.

ارسال نظرات