خبرهای داغ:
لیگ برتر تکواندو نونهالان ایران

نونهالان تکواندوکار قم از سد سمنان گذشتند

تیم تکواندو نونهالان استان قم در نخستین گام از رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر تکواندو نونهالان باشگاه‌های کشور برابر هیأت سمنان به برتری رسید.
کد خبر: ۸۷۱۵۸۱۱
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
نونهالان تکواندوکار قم از سد سمنان گذشتند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، دومین تیم از جمع نمایندگان قم در فصل جدید لیگ‌های تکواندو باشگاه‌های کشور که رقابت با حریفان را رسما آغاز کرد، تیم تکواندو رده سنی نونهالان هیأت قم است که در گام نخست توانست حریف خود را با نتیجه‌ای بسیار خوب شکست بدهد.
با برگزاری مراسم افتتاحیه لیگ‌های برتر خردسالان و نونهالان کشور، تکواندوکاران این دو رده سنی دیدارهای خود در هفته‌ نخست از نخستین دوره‌ لیگ‌برتر خردسالان پسر با عنوان جام غنچه‌های تکواندو و دومین دوره لیگ برتر نونهالان پسر با عنوان جام شکوفه‌های تکواندو را آغاز کردند.

این رقابت‌ها در حالی به میزبانی خانه تکواندو به انجام رسید که تیم نونهالان هیأت تکواندو استان قم در گام نخست برابر تیم هیأت سمنان به میدان رفت و تکواندوکاران دو تیم 10 وزن به مصاف یکدیگر رفتند و نتیجه نهایی هفت بر سه به سود تیم هیأت تکواندو قم رقم خورد.

این در حالی است که امسال هدایت تیم نونهالان هیأت تکواندو استان قم بر عهده محمدرضا رجبی است و یاشار محمدی به عنوان کمک مربی تیم نونهالان را همراهی می‌کند و پیروزی هفته نخست در حالی نصیب نونهالان تکواندوکار قم شد که این تیم سال گذشته در لیگ برتر به مقام ششم دست یافت.

پیروزی نونهالان تکواندوکار قم در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر نونهالان باشگاه‌های کشور در حالی رقم خورد که مهرداد آشتیان از داوران بین‌المللی تکواندو استان قم به نمایندگی از قم با دعوت کمیته داوران فدراسیون تکواندو در این رقابت‌ها به قضاوت پرداخت.

این در حالی است که دومین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو رده سنی نونهالان باشگاه‌های کشور با حضور 24 تیم برگزار می‌شود و تیم‌های لیگ برتری بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون تکواندو، ابتدا در سه گروه هشت تیمی مرحله مقدماتی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر نونهالان پسر باشگاه‌های کشور با عنوان جام شکوفه‎های تکواندو تعداد 193 هوگوپوش در قالب 24 تیم حضور دارند و در گروه نخست تیم‌های کوه‌سازه باختر، هیأت تکواندو فارس، شهرداری ملارد، پاس قوامین، مجتمع فرهنگی ورزشی جوانه، هلال‌احمر بروجرد، هیأت تکواندو زنجان و باشگاه المپیا محمدیه قزوین با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در گروه دوم این رقابت‌ها نیز تیم‌های هیأت تکواندو قم، ملوان هرمزگان، اسدی فریدون‌کنار، هیأت تکواندو سمنان، آینده‌سازان لوازم خانگی کن، لوازم خانگی کن اندیشه، هیأت تکواندو شمال‌شرق و لوازم خانگی کن برای کسب مجوز صعود به مصاف یکدیگر می‌روند.

بازی‌های گروه سوم از دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر تکواندو پسران نونهال کشور نیز در سال 1395 با حضور تیم‌های هیأت تکواندو مرکزی، حوزه جنوب‌شرق، تک ماکارون، هیأت تکواندو بند پی، زاک و ماریان خراسان‌رضوی، هیأت تکواندو قائمشهر، هیأت تکواندو هرمزگان و باشگاه یزدان به انجام می‌رسد.

در هفته نخست از رقابت‌های گروه دوم لیگ برتر تکواندو نونهالان ایران که تیم هیأت تکواندو قم با حساب هفت بر سه برابر هیأت سمنان به برتری رسید، در سایر دیدارها تیم اسدی فریدون‌کنار 10 بر صفر برابر ملوان هرمزگان به برتری رسید و سه امتیاز با ارزش کسب کرد.

در سومین مسابقه این گروه تیم آینده‌سازان لوازم خانگی کن در جدال با تیم لوازم خانگی کن اندیشه با نتیجه هفت بر سه تن به شکست داد و تکواندوکاران تیم هیأت شمال‌شرق تهران در جدال با تیم مدعی لوازم خانگی کن با نتیجه جالب هشت بر دو تن به شکست دادند تا با احتساب نتایج هفته نخست، تیم‌های تکواندو اسدی فریدون‌کنار، لوازم‌خانگی کن و هیأت قم در رده‌های اول تا سوم این گروه قرار بگیرند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار