بسیج ورزشکاران آمل آئین ورزش زورخانه ای را برگزار کرد

مراسم سالروز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای شهرستان آمل برگزار شد و علاوه بر سخنرانی مسؤولان کشوری و استانی، آیین ورزش زورخانه‌ای از سوی ورزشکاران و پهلوانان برگزار شده و از نفرات برتر تجلیل شد.
کد خبر: ۸۷۱۵۸۲۶
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از منابع خبری، مسئول کانون بسیج ورزشکاران شهرستان آمل بیان کرد: مراسم روز قشر بسیج ورزشکاران همراه با مراسم بزرگداشت سالروز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه ای شهرستان آمل برگزار شده و در این مراسم علاوه بر سخنرانی مسؤولان کشوری و استانی، آیین ورزش زورخانه‌ای از سوی ورزشکاران و پهلوانان برگزار شده و از نفرات برتر تجلیل شد.

مجید نائیجی  با اشاره به فرا رسیدن 17 شوال بزرگداشت سالروز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای، اظهار کرد: 17 شوال مصادف با مبارزه تاریخی حضرت علی (ع) در جنگ خندق و سالروز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای است.

وی با اشاره به نامگذاری این روز از سوی سازمان بسیج مستضعفین به عنوان روز قشر بسیج ورزشکاران، افزود: مراسم روز قشر بسیج ورزشکاران شهرستان آمل با هماهنگی و همکاری اداره ورزش و جوانان و هیأت ورزش‌های باستانی و زورخانه‌ای در پارک دهکده طلایی برگزار شد.

این مسؤول با اشاره به اهمیت توجه به مسئله ورزش در قشر بسیج، خاطرنشان کرد: ورزشکاران و پهلوان باید دارای شاخصه‌های تدین، پاک‌دامنی، راستی، وطن‌دوستی، مردم‌داری، گذشت، وفا و تواضع باشند.

نائیجی بیان کرد: 12 خانواده معظم شهدای مدافع حرم، بسیجیان، ورزشکاران منتخب و خانواده مرحوم سرهنگ پاسدار محمد کرمی جانشین سابق سپاه آمل که یکی از پیشکسوتان و حامی ورزش بود در این آیین تجلیل شدند.

وی با اشاره به تجدید عهد و میثاق با شهیدان، شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه، غبارروبی قبور مطهر شهدای ورزشکار با حضور جامعه ورزش، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار و نشست با امام جمعه آمل در هفته گرامیداشت بسیج ورزشکاران، بیان کرد: در این مراسم‌ها ورزشکاران، مدال‌آوران، خانواده ورزشکاران، مسؤولان شهرستانی حضور داشتند.

مسؤول کانون بسیج ورزشکاران آمل با اعلام برپایی ایستگاه صلواتی و  ایجاد نمایشگاه «دجالواره» در اداره ورزش و جوانان آمل، گفت: برگزاری نمایشگاه دجالواره برای تبیین نقش مخرب ماهواره در بین نسل جوان، نوجوان و خانواده‌ها بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها