به همت معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه ناحیه گردهمائی تبیین فرهنگ نهادی برای کارکنان سپاه ناحیه ابهر برگزارشد.
کد خبر: ۸۷۱۵۸۲۷
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، گردهمائی تبیین فرهنگ نهادی کارکنان سپاه ناحیه ابهر با حضور سرهنگ فروزنده فرمانده سپاه ناحیه ابهر، حجت الاسلام محمدی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ابهر و مسئول حفاظت اطلاعات سپاه شهرستان ابهر در سالن اجتماعات بصیرت این ناحیه برگزار شد.

گفتنی است، در این گردهمائی استاد دانشگاه و کارشناس مسائل اجتماعی با اشاره به نحوه شکل گیری نظام های حکومتی در جامعه گفت: نظام های حکومتی فراوانی تا به حال در جهان شکل گرفته است و درگذر زمان از بین رفته اند، خود نظام سرمایه داری که در جهان سردم داری می کند در حال فروپاشی است.

یارقلی در ادامه با اشاره به اینکه دین و اسلام با کفار نم یتوانند یکجا قرار بگیرند افزود: به هر اندازه که بیداری اسلامی در دنیا شکل می گیرد به همان اندازه این گونه نظام ها سرمایه داری و غیره از بین می روند.

وی در ادامه با اشاره به شاخص های مطرح شده در فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری اظهار داشت: پایبندی به ارزش های اسلامی و مبانی دینی باید تبلیغ شود.

کارشناس مسائل اجتماعی در ادامه ضمن تاکید بر لزم تبیین آگاهی بخشی در خصوص مسائل فرهنگی در جامعه تصریح کرد: مشکل امروز ما ناآگاهی افراد بویژه استفاده از ماهواره می باشد، درصدی از افراد که در جامعه از ماهواره استفاده می کنند شامل معاند این نظام و در صد دیگردی از افرادی که از ماهوازه استفاده می کنند متاسفانه قشر تحصیل کرده ومذهبی هم می باشند که به لحاظ عدم آگاهی از تاثیرات این شبکه ها می باشد.

یارقلی استاد دانشگاه در ادامه سخنان خود با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری به عنوان شاخص راه عنوان نمود: ما باید در برابر نقشه های دشمنان حساسیت لازم را داشته باشیم در همین زمینه موسسات فراوانی در خارج از کشور وجود دارند که فعالیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ونقاط ضعف و قوت ما را برسی میکنند لذا باید اقدامات دشمن را شناخت.

وی در ادامه ضمن تاکید بر رعایت تقوای دینی و سیاسی به عنوان یکی دیگر از شاخص های مطرح شده از سوی امام خامنه ای تصریح کرد: ما باید همانطوری که تقوای دینی خودمان را رعایت میکنیم تا شیطان خوشحال نشود باید تقوای سیاسی خودمان راهم بالا ببریم تا با اقدامات و رفتارخودمان موجب خوشحالی دشمن نشویم.

کارشناس مسائل اجتماعی در پایان سخنان خود با تاکید بر داشتن روحیه جهادی و عاشورائی و بصیرت خاطر نشان ساخت: روحیه جهادی و مدیرت اجتماعی را که مورد تاکید رهبری است باید تقویت کنیم،در دفاع مقدس هم اگر پیروز شدیم روحیه جهادی در بین رزمندگان ما بود، سپاه امروز ظرفیت های خوبی در کشور ایجاد کرده است همین حلقه های صالحین هم می تواند بستر مناسبی برای حرکت کارهای فرهنگی در کشور باشد.

ارسال نظرات