نماینده مردم تبریز در مجلس در گفتگو با«بسیج»:
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: شبکه های ماهواره ای در جهت تخریب بنیان خانواده فعالیت می کنند و کانون گرم خانواده را هدف گرفته اند.
کد خبر: ۸۷۱۵۸۷۱
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج با اشاره به تأثیرات سوء ماهواره بر زندگی افراد اظهار داشت: در حال حاضر آثار مخرب ماهواره بر فضای جامعه ما کاملاً مشخص و مشهود است.

وی افزود: بخش عمده ای از برنامه های شبکه های ماهواره ای که توسط دستگاه هایی مدیریت می شود دقیقاً در راستای تغییر رفتار و افکار عمومی جامعه است؛ برای راه اندازی شبکه های فارسی زبان و تحقق این امر هزینه بسیار بالایی شده است.

این نماینده مجلس خانواده را یک نهاد بسیار مهم و تأثیرگذار در جامعه دانست و تصریح کرد: شبکه های ماهواره ای در جهت تخریب بنیان خانواده فعالیت می کنند و کانون گرم خانواده را هدف گرفته اند، از طرف دیگر این شبکه ها در زندگی روزمره مردم مخصوصاً جوانان تأثیرات بسیار منفی از نوع پوشش تا رفتار و حرکت های قبح شکنانه دارند و جهت گیری و نگرش و ذهنیت مردم را تغییر می دهند.

نماینده مردم تبریز در مجلس با اشاره به گفته وزیر ارشاد مبنی بر اصلاح قانون ماهواره و تبلیغ محصولات فرهنگی در آن خاطر نشان کرد: آقای مهاجرانی، وزیر ارشاد دوره اصلاحات، هم همین مسائل را مطرح می کرد، نباید با اینگونه مسائل، ساده برخورد کرد، بحث استفاده از ماهواره یک موضوع بسیار پیچیده و مهمی است که باید با نگاه برنامه ریزی شده جلو رفت.

وی در خاتمه گفت: مسئولان نباید این موضوعات را به این شکل مطرح کنند بحث ماهواره یکی از مسائلی است که مقام معظم رهبری درباره آن صراحتاً نظر داده اند و اینگونه صحبت کردن وزیر ارشاد مخالف نظر مقام معظم رهبری است.

ارسال نظرات