خبرهای داغ:
مدير اطلاع رساني روابط عمومي سپاه استان سمنان خبر داد؛
مدير اطلاع رساني روابط عمومي سپاه استان سمنان از اعزام گروه مستندساز سپاه استان سمنان به همايش كشوري عمليات حماسه سازان غرورآفرين مرصاد كه به ميزباني استان سمنان در كرمانشاه برگزار مي شود؛ خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۵۸۹۴
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲
مهدي لالاييان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري بسيج در سمنان، با اعلام خبر اعزام گروه مستندساز سپاه استان سمنان به همايش كشوري عمليات حماسه سازان غرورآفرين مرصاد كه به ميزباني استان سمنان در كرمانشاه اظهار داشت:‌اين اعزام با حضور مستندسازان سپاه استان سمنان و با همكاري مركز صداي و سيماي استان سمنان انجام مي شود.

وي با اشاره به پخش زنده همايش كشوري مرصاد از شبكه هاي تلويزيوني در روز پنجم مرداد ماه خاطرنشان كرد: اين تيم خبره مستندساز را عباس ايمانيان از تهيه كنندگان متبحر استان سمنان همراهي مي كند كه هلي شات

مدير اطلاع رساني روابط عمومي سپاه استان سمنان با اشاره به اعزام دو هزار نفر از مردم هم استاني به كرمانشاه در قالب اردوي راهيان نور جهت حضور در همايش كشوري مرصاد كه امسال به ميزباني استان سمنان در غرب كشور و در محل يادمان مرصاد برگزار مي شود، گفت: تمهيدات لازم براي ميزباني از عموم مردم سمنان ديده شده است.

لالاييان يادآور شد: اين تيم خبره همچنين در سال گذشته به اردوهاي راهيان نور جنوب كشور اعزام شد كه نتيجه كار گروهي اين تيم ساخت 15 قسمت برنامه مستند راهيان نور بود.

وي با تأكيد بر اهميت و لزوم ثبت و ضبط و نگارش وقايع دوران 8 سال دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان امروز اظهار داشت: در شرايط كنوني يكي از ضروريات جامعه اطلاع رساني دقيق حماسه سازي هاي رزمندگان دوران جهاد و شهادت است كه بايد همانگونه كه سينه به سينه به ما منتقل شده است ما نيز در انتقال ارزشها و آرمان هاي دفاع مقدس كوشا باشيم.

مدير اطلاع رساني روابط عمومي سپاه استان سمنان بيان داشت: رزمندگان استان سمنان از تيپ 12 قائم(عج) نقش بي بديل و مؤثري در خلق حماسه مرصاد در سال 67 داشتند و توانستند با پشتوانه الهي توطئه منافقان را در تنگه چارزبر كرمانشاه خنثي كنند و ضربه اي بي سابقه را بر پيكره سازمان مجاهدين خلق(منافقين) وارد كنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها