رئیس روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان:
سه فرد متخلف به جرم شکار خرگوش و کبک زنده در منطقه حفاظت شده سرخ آباد زنجان دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۷۱۵۹۷۳
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: مأمورین یگان حفاظت محیط زیست پاسگاه محیط بانی سهرین حین گشت و کنترل در منطقه به سه فرد متخلف که با دو دستگاه موتور سیکلت در جاده روستایی در حال حرکت بودن مشکوک شده و پس از تعقیب وگریز موتور سیکلت ها را متوقف و متخلفین را دستگیر نمودند.

امجد باقری افزود: در حین تعثیب و گریز موتور سیکلت ها متخلفین کبک های زنده گیری شده را که در داخل گونی قرار دادشتند پرتاب نموده وکبک ها به دامن طبیعت برگشتند.

وی اظهار داشت: ازمتخلفین لاشه یک سر خرگوش ،یک قبضه کارد ، یک رشته دام زنده گیری کبک وآثار بقایای کبک (پر)دو دستگاه موتور سیکلت کشف و ضبط شد.

باقری با بیان اینکه متخلفیتن دستگیر شده بومی هستند، تصریح کرد: پرونده تخلف تنظیم و جهت رسیدگی تحویل مراجع قضایی استان گردید.

رئیس روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان خاطر نشان ساخت: متخلفین هشدارهای ما را جدی بگیرند و دست از تخلف و شکار غیرمجاز حیوانات بردارند و بدانند که در صورت تخلف با تلاش و کوشش شبانه روزی مأمورین یگان حفاظت محیط زیست و همکاری دوستداران محیط زیست استان بالاخره دستگیر و مطابق قانون با آنها رفتار خواهد شد و تقاضا داریم مردم شریف استان در صورت مشاهده تخلفات به نزدیکترین واحد محیط زیست استان اطلاع داده و یا از طریق شماره تلفن های 33554001و3-33541001 اطلاع داده تا در این زمینه اقدام لازم صورت پذیرد.

ارسال نظرات