سردار باقرزاده: فضا و طراحی یادمان شهدا باید طوری صورت گیرد که انگار در جبهه و سنگر حضور داریم و این حرکت خود نوعی ادبیات و فرهنگ سازی است.
کد خبر: ۸۷۱۵۹۸۲
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی با حضور سردار باقرزاده مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مکان پیشنهادی احداث یادمان شهدا در شهرستان سوادکوه مورد بازدید قرار گرفت.

سردار باقرزاده پس از بازدید مکان های پیشنهادی برای تدفین شهدای گمنام در شهرستان گفت : فضا و طراحی یادمان شهدا باید طوری صورت گیرد که انگار در جبهه و سنگر حضور داریم و این حرکت خود نوعی ادبیات و فرهنگ سازی است.

در این دیدار منصوریان فرماندار ضمن خیر مقدم از حضور پر خیر و برکت سردار باقر زاده ، تکریم و تدفین شهدای گمنام را در شهرستان امری پسندیده و مبارک دانست و افزود : جوانان و نسل سوم و چهارم انقلاب باید با فرهنگ جنگ ، جبهه و شهادت آشنا باشند و شکافی بین آنها و این فرهنگ بوجود نیاید.

فرماندار شهرستان سوادکوه شمالی افزود : حضور شهدای گمنام در شهر و مکانهای عمومی علاوه بر افزایش بار معنوی این اماکن باعث کاهش چشمگیر آسیبهای اجتماعی ، معضلات و ناهنجاری های موجود در شهرها شده است که قطعا به برکت حضور شهدا و بخاطر ارادت مردم به آنها است.

ایشان در ادامه ضمن تشکر از سردار باقرزاده از حضور در شهرستان دستور دادند در اسرع وقت نسبت به تعیین مکانی متاسب در شهر اقدامات عاجل صورت گیرد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها