خبرهای داغ:
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در بازدید از روستای چشمه شور گفت: مشکلات این روستا با همکاری مسؤولان استان تا دو ماه آینده برطرف می‌شود.
کد خبر: ۸۷۱۶۰۱۳
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احمد امیرآبادی فراهانی ظهر امروز در حاشیه بازدید از روستای چشمه شور در 55 کیلومتری شهر قم، با اشاره به مشکلات این روستا گفت: مسؤولان استان در جریان مشکلات روستا قرار گرفته‌اند و تصمیماتی برای رفع مشکلات مردم گرفته شده که تا دو ماه آینده باید اجرایی شود.

وی به مشکل تأمین آب روستای چشمه شور اشاره کرد و گفت: مقرر شده است تا زمانی که مشکل تأمین آب روستا به طور کامل رفع شود، هر روز تانکرهای آبرسانی موقت مخزن مرکزی روستا را پر کنند تا مردم مشکلی در تأمین آب بهداشتی نداشته باشند و از منابع آب غیربهداشتی موجود در روستا استفاده نشود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین مراحل حفر چاه در منطقه در حال بررسی است که قرار شده پس از اخذ مجوزهای لازم تا یک هفته آینده، اقدامات اجرایی آن آغاز شده و تا دو ماه آینده عملیات آبرسانی به روستا تکمیل شود.

وی به مشکل تأمین برق روستای چشمه شور اشاره کرد و افزود: مسؤولان اداره برق هم قول داده‌اند که مساعدت کرده و برای خانوارهایی که از برق غیرمجاز استفاده می‌کنند با ارائه تسهیلات ویژه کنتور نصب شود و کسانی هم که می‌خواهند از کولر گازی استفاده کنند، توان برق محلی را تقویت کنند تا مشکلشان حل شود.

امیرآبادی تصریح کرد: همچنین ترانس مرکز برق منطقه نیز مشکلاتی داشته که باید تقویت شده و مشکل افت ولتاژ نیز حل شود.

پنجشنبه گذشته در گزارشی، مشکلات و معضلات مربوط به تأمین آب بهداشتی در روستای چشمه شور را منتشر کردیم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی پس از انتشار این مطلب ضمن تقدیر از پیگیری مشکلات مردم این روستا از سوی خبرگزاریهای استان، از بازدید قریب الوقوع از منطقه و رفع مشکلات مردم خبر داده بود که این بازدید دو روز پس از انتشار گزارش انجام شد.
ارسال نظرات